Vždy zachovej klientovi jeho tvář - ať už má pravdu, či ne

Ing. Bc. Jiří Jemelka, výkonný ředitel J.I.P. pro firmy s.r.o.
Prosím, nikdy nehraj s klientem hru, která by se dala nazvat: Kdo má pravdu. Nedokazuj zákazníkovi, že on se mýlil a ty jsi měl pravdu. I kdybys v této hře na pravdu vyhrál, ve skutečnosti by tato výhra byla tvou prohrou. Proč? Protože zákazník by mohl nabýt dojmu, že ztratil svou tvář. Nebylo by mu to příjemné a mohl by se s tebou chtít co nejdříve rozloučit. Dokázal bys svou pravdu, ale ztratil bys přítele, potenciální obchod. Nehraj ani obdobnou hru s názvem: Teď ti ukážu, kdo je chytřejší.…

Předchozí články v sérii:

Následné články v sérii:



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace