Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Čtyři vlastnosti obchodní nabídky, kterou klient neodmítne

I když je každá oblast podnikání unikátní a technologie i očekávání klientů se neustále vyvíjí,…

Hraní na city jako nutnost: Emoce, které u klienta rozhodují o nákupu produktu

Mnozí si myslíme, že se rozhodujeme hlavně racionálně. A to především v otázkách byznysu,…

Naučte se lépe mluvit a uzavírat tak více obchodů

To, jakým způsobem mluvíte, mívá v různých životních situacích větší dopad než to, co vlastně přesně…

„Na toto nemáme rozpočet“: Jak na tuto odpověď při B2B obchodování reagovat

Světová ekonomika se neustále mění a firmy často argumentují „složitou dobou“ jako důvodem, proč…

Když je klient nervózní na schůzce: Co v takovém případě má prodejce dělat?

Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že to je prodejce, který má důvod k&…

5 tipů, jak úspěšně vyjednávat s klienty i obchodními partnery

Každá schůzka, i ta obchodní, je o vyjednávání. Každá ze stran se snaží najít způsob, jak pro sebe z…

Jak zvýšit svou úspěšnost v prodeji? Nedávejte klientovi na výběr z příliš mnoha možností

Příliš mnoho prodejců nabízí příliš mnoho řešení. Od standardní nabídky a základního balíčku se…

Pravidlo 80/20: Jak vám může pomoci uzavírat více obchodů

I zkušení prodejci někdy dělají začátečnickou chybu během obchodní schůzky s potenciálním…

Jak poznáte, zda se vyplatí klientovi věnovat čas? Použijte metodu „BANT“

Jedním z hlavních úkolů prodejce během první schůzky nebo prvního telefonátu s potenciálním klientem…

Výpis 19 z celkem 452