Poradna Sales News

Pavel Friedrich, Call To Act

icon Jak dosáhnout 90% úspěšnost na akvizičních návštěvách? (III. díl)

Pavel Friedrich

Ve druhém díle jsme se věnovali dalším dvěma bodům v přístupu 5P: "Proč" a "Prezentace". Dnes se podíváme na důvod,…

Kristýna Horová, Dobrý web

Storytelling: Jak vyprávět příběhy, které si lidé oblíbí?

Kristýna Horová

Lidé milují příběhy a denně se jimi obklopují, čtou je, dívají se na ně, vyprávějí si je... Tak proč je tak těžké k nim…

Ondřej Hirman, Call to Act

icon Jak dosáhnout 90% úspěšnost na akvizičních návštěvách? (II. díl)

Ondřej Hirman

V minulém článku jsme se věnovali prvním dvěma bodům v osvědčeném konceptu 5P: “Přípravě” a “Příběhu”. Dnes se…

Jan Křelina, Dobrý web

PPC v roce 2018

Bc. Jan Křelina

V uplynulém roce se v oblasti internetové reklamy, konkrétně PPC odehrálo několik změn či posunů, které pravděpodobně…

Pavel Friedrich, Call To Act

icon Jak dosáhnout 90% úspěšnost na akvizičních návštěvách? (I. díl)

Pavel Friedrich

V rámci naší konzultační společnosti jsme se během deseti let účastnili více než 2 000 akvizičních návštěv v oblasti…

Ing. Milan Zeman, Dobrý web

9+1 SEO tipy pro wordpress

Ing. Milan Zeman

WordPress je velmi oblíbený redakční systém pro své jednoduché ovládání a jednoduchou implementaci. Sám WordPress (dále…

Jan Hebnar

Článek v rámci předplatného icon Cross-border e-commerce v Číně – Hlavní výzvy a jak jim čelit

Mgr. Bc. Jan Hebnar, MBA

Čína se stala klíčovým trhem pro cross-border e-commerce a stále více firem se snaží na tento lukrativní trh proniknout.…

Marie Rudolfová

icon Daňová uznatelnost výdajů na propagační akce

Marie Rudolfová

Když se řekne propagační akce, vybaví si lidé většinou nějakou událost, kde firma prezentuje sebe samu, její výrobky či…

Jan Dvořák, ředitel počítačové školy Gopas

icon 5 věcí, které spolehlivě zabijí prezentaci

Jan Dvořák, DiS.

Sled nudných snímků, dikce uspavače hadů, spousta dat, ve kterých se za chvíli začneme ztrácet nebo hystericky…

Josef Kadlec, Recruitment Academy

icon Social Selling: 3 zásady účinného prodeje na sociálních sítích

Josef Kadlec

V posledních pár letech se i v České republice začal objevovat termín „Social Selling“. Málokdo ale pořádně ví, co se…

Jaroslav Halík, Prague International Business School - PIBS

icon Jak řídit marketing malých a středních podniků v globálním prostředí (II. díl)

Ing. Jaroslav Halík, MBA, PhD.

V minulém článku jsem psal o tom, jak je pro firmu důležité při vstupu na mezinárodní trh vymezit v rámci marketingového…

Jaroslav Halík, Prague International Business School - PIBS

icon Jak řídit marketing malých a středních podniků v globálním prostředí (I. díl)

Ing. Jaroslav Halík, MBA, PhD.

Podnikání malých a středních podniků v současném globalizovaném světě doznává značných změn. Internet se stal…

Michal Mládek, Dobrý web

Hlasové vyhledávání: Jak se na ně připravit a co to znamená pro digitální marketing?

Michal Mládek

Používá to vůbec někdo? Google realizoval studii na vzorku 1400 Američanů napříč všemi věkovými kategoriemi, která…

Výpis 113 z celkem 80
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace