Poradna Sales News

Josef Kadlec, Recruitment Academy

icon Social Selling: 3 zásady účinného prodeje na sociálních sítích

Josef Kadlec

V posledních pár letech se i v České republice začal objevovat termín „Social Selling“. Málokdo ale pořádně ví, co se…

Jaroslav Halík, Prague International Business School - PIBS

icon Jak řídit marketing malých a středních podniků v globálním prostředí (II. díl)

Ing. Jaroslav Halík, MBA, PhD.

V minulém článku jsem psal o tom, jak je pro firmu důležité při vstupu na mezinárodní trh vymezit v rámci marketingového…

Jaroslav Halík, Prague International Business School - PIBS

icon Jak řídit marketing malých a středních podniků v globálním prostředí (I. díl)

Ing. Jaroslav Halík, MBA, PhD.

Podnikání malých a středních podniků v současném globalizovaném světě doznává značných změn. Internet se stal…

Michal Mládek, Dobrý web

Hlasové vyhledávání: Jak se na ně připravit a co to znamená pro digitální marketing?

Michal Mládek

Používá to vůbec někdo? Google realizoval studii na vzorku 1400 Američanů napříč všemi věkovými kategoriemi, která…

Michal Mládek, Dobrý web

icon Posuňte svůj digitální marketing o krok dál

Michal Mládek

Digitální transformace se dnes nezbytně týká prakticky jakéhokoliv oboru a všem druhům podniků, od těch úplně nejmenších…

Článek v rámci předplatného Jak dosáhnout 100% úspěšnosti v cold callingu a obchodních jednáních?

Karel Kopůnec, MBA

Proč je cold calling a cold meeting jednou z nejobávanějších disciplín v oblasti profesionální komunikace s…

Robert Němeček, Via Libertatis

icon Jak pracovat s obchodním týmem, aby vám více vydělal

Ing. Robert Němeček

Ve světě obchodu se pohybuji 15 let a přiznám se, že jsem viděl věci, které bych nečekal. Nemohu říct, že by mne…

Karel Kopůnec, MBA

Článek v rámci předplatného Co si chcete rozmyslet?

Karel Kopůnec, MBA

Jak je možné, že naprostá většina prodejců napříč všemi obory používá nefunkční prodejní techniky a metody zaměřené na…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Rozjímání o účelu obchodu

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Když přemýšlím nad svými schůzkami a nad výsledky, které přinášely, resp. někdy nepřinášely, dospěl jsem k těmto…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Sobectví v obchodě – neúspěch jistý

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Pamatuji si, jak jsem se v dubnu před každou schůzkou na chvilku zastavil a připomněl si, že chci s klientem vybudovat…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Opakování, matka moudrosti

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Včera jsem udělal další obchod, tak o něm napíši pár řádků. Naučil jsem se staronové věci, které napomáhají k úspěšnému…

Petr Mečíř, lektor 1. VOX a.s.

Nejlepší reklamou jsou spokojení zákazníci

Mgr. Petr Mečíř, MBA

V dnešní době je řada služeb a výrobků srovnatelná jak svou cenou, tak i kvalitou a dobou dodání. Jak tedy získat…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nepři se s druhými o nepodstatné věci. Dej klientovi prostor mít pravdu

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Udělal jsem prezentaci našeho semináře pro manažery a s úplným klidem a jistotou jsem položil otázku, zda půjde sám,…

Výpis 113 z celkem 71
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace