Poradna Sales News

Bohumil Kuba, Business Success

icon Kdo půjde z kola ven: Poznáte, kdy s klientem ukončit spolupráci?

Bohumil Kuba

Asi si po přečtení titulku říkáte, že zrovna teď – v době počínající ekonomické recese – není vhodná doba na nějakou…

Marcela Tučníková, Česká cesta

icon Vedení hybridního týmu. Na co si dát pozor v nové době

Marcela Tučníková

Poslední měsíce nám ukázaly, že práce odkudkoliv je i ve velké měřítku možná. Manažeři se (na)učili vést své týmy na…

Jan Marek, Česká cesta

icon Covidová kúra pro byznys aneb V čem se můžeme manažersky poučit?

Ing. Jan Marek

Šok. Firmy, kterým se 12. března 2020 vyhlášením výjimečného stavu změnil jejich podnikatelský prostor a postavil se…

Pavla Pavlíková, INNERGY

icon Nastartujte výkon a udržte klíčové lidi v době postkoronavirové

Mgr. Pavla Pavlíková, PCC

Máme za sebou skoro tři měsíce opatření a omezení k zastavení šíření nemoci Covid-19. Prošli jsme si něčím, co nikdo z …

Jaroslav Průša

icon Nové začátky vyžadují změnu přístupu a rychlejší učení

Jaroslav Průša

Hlavní myšlenkou minulého článku bylo, že současná situace kolem koronaviru je mimořádnou příležitostí ke zvýšení našeho…

Jaroslav Průša

icon Krize? Příležitost k uvědomění!

Jaroslav Průša

Mojí první reakcí na informaci, že se při ochraně proti koronaviru nemáme dotýkat obličeje, byla myšlenka “Co je to za…

Petr Němeček, ANTEE

Jak adaptovat nového obchodníka ve firmě

Petr Němeček

Chystáte se k náboru nového obchodníka do firmy? Každý obchodník řeší při změně práce otázku, jak se mu bude v nové…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

icon Nedělejte to jen pro peníze či volnost aneb 5 špatných důvodů pro podnikání

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Lze-li usuzovat podle letošního rekordního přírůstku podnikatelů, o vlastním podnikání přemýšlí stále více lidí. Někteří…

Ondřej Hirman, Call to Act

icon Vyjednávání – kdo začne s  cenou prohrává? (2. díl)

V minulém článku jsme se věnovali přípravě před vyjednáváním. V dnešním článku se zaměříme na samotný průběh a závěr. 

Ondřej Hirman, Call to Act

icon Vyjednávání – každá hodina má 360 minut (1. díl)

Ondřej Hirman

V předchozím seriálu článků (poslední díl si můžete přečíst zde) jsme se věnovali úspěšnosti na akvizičních návštěvách. …

Pavel Friedrich, Call To Act

icon Jak dosáhnout 90% úspěšnost na akvizičních návštěvách? (III. díl)

Pavel Friedrich

Ve druhém díle jsme se věnovali dalším dvěma bodům v přístupu 5P: "Proč" a "Prezentace". Dnes se podíváme na důvod,…

Kristýna Horová, Dobrý web

Storytelling: Jak vyprávět příběhy, které si lidé oblíbí?

Kristýna Horová

Lidé milují příběhy a denně se jimi obklopují, čtou je, dívají se na ně, vyprávějí si je... Tak proč je tak těžké k nim…

Ondřej Hirman, Call to Act

icon Jak dosáhnout 90% úspěšnost na akvizičních návštěvách? (II. díl)

Ondřej Hirman

V minulém článku jsme se věnovali prvním dvěma bodům v osvědčeném konceptu 5P: “Přípravě” a “Příběhu”. Dnes se…

Výpis 113 z celkem 90