Poradna Sales News

Jan Hebnar

icon Cross-border e-commerce v Číně – Hlavní výzvy a jak jim čelit

Mgr. Bc. Jan Hebnar, MBA

Čína se stala klíčovým trhem pro cross-border e-commerce a stále více firem se snaží na tento lukrativní trh proniknout.…

Marie Rudolfová

icon Daňová uznatelnost výdajů na propagační akce

Marie Rudolfová

Když se řekne propagační akce, vybaví si lidé většinou nějakou událost, kde firma prezentuje sebe samu, její výrobky či…

Jan Dvořák, ředitel počítačové školy Gopas

icon 5 věcí, které spolehlivě zabijí prezentaci

Jan Dvořák, DiS.

Sled nudných snímků, dikce uspavače hadů, spousta dat, ve kterých se za chvíli začneme ztrácet nebo hystericky…

Josef Kadlec, Recruitment Academy

icon Social Selling: 3 zásady účinného prodeje na sociálních sítích

Josef Kadlec

V posledních pár letech se i v České republice začal objevovat termín „Social Selling“. Málokdo ale pořádně ví, co se…

Jaroslav Halík, Prague International Business School - PIBS

icon Jak řídit marketing malých a středních podniků v globálním prostředí (II. díl)

Ing. Jaroslav Halík, MBA, PhD.

V minulém článku jsem psal o tom, jak je pro firmu důležité při vstupu na mezinárodní trh vymezit v rámci marketingového…

Jaroslav Halík, Prague International Business School - PIBS

icon Jak řídit marketing malých a středních podniků v globálním prostředí (I. díl)

Ing. Jaroslav Halík, MBA, PhD.

Podnikání malých a středních podniků v současném globalizovaném světě doznává značných změn. Internet se stal…

Michal Mládek, Dobrý web

Hlasové vyhledávání: Jak se na ně připravit a co to znamená pro digitální marketing?

Michal Mládek

Používá to vůbec někdo? Google realizoval studii na vzorku 1400 Američanů napříč všemi věkovými kategoriemi, která…

Michal Mládek, Dobrý web

icon Posuňte svůj digitální marketing o krok dál

Michal Mládek

Digitální transformace se dnes nezbytně týká prakticky jakéhokoliv oboru a všem druhům podniků, od těch úplně nejmenších…

Článek v rámci předplatného Jak dosáhnout 100% úspěšnosti v cold callingu a obchodních jednáních?

Karel Kopůnec, MBA

Proč je cold calling a cold meeting jednou z nejobávanějších disciplín v oblasti profesionální komunikace s…

Robert Němeček, Via Libertatis

icon Jak pracovat s obchodním týmem, aby vám více vydělal

Ing. Robert Němeček

Ve světě obchodu se pohybuji 15 let a přiznám se, že jsem viděl věci, které bych nečekal. Nemohu říct, že by mne…

Karel Kopůnec, MBA

Článek v rámci předplatného Co si chcete rozmyslet?

Karel Kopůnec, MBA

Jak je možné, že naprostá většina prodejců napříč všemi obory používá nefunkční prodejní techniky a metody zaměřené na…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Rozjímání o účelu obchodu

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Když přemýšlím nad svými schůzkami a nad výsledky, které přinášely, resp. někdy nepřinášely, dospěl jsem k těmto…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Sobectví v obchodě – neúspěch jistý

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Pamatuji si, jak jsem se v dubnu před každou schůzkou na chvilku zastavil a připomněl si, že chci s klientem vybudovat…

Výpis 113 z celkem 74
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace