Poradna Sales News

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

8 klíčových bodů prodeje

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Rád bych dnes shrnul, co se mi osvědčilo na obchodních schůzkách: 1. Jsem v klidu, uvnitř klidný. Vychutnávám si…

Jiří Vaško, vedoucí týmu Mailforce ve společnosti Inveo

Pět trendů e-mailingového marketingu pro rok 2016

Jiří Vaško

Rok 2016 bude v oblasti e-mailingového marketingu ve znamení personifikace, zaměření se na mobilní zařízení a…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nesnaž se dostat klienta tam, kam chceš ty - to ty se přizpůsobuj jeho potřebám

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Po předešlé schůzce jsem utíkal na další schůzku. Doběhl jsem tak tak. (Líbí se mi, utíkat z jedné schůzky na druhou.)…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Vždy zachovej klientovi jeho tvář - ať už má pravdu, či ne

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Prosím, nikdy nehraj s klientem hru, která by se dala nazvat: Kdo má pravdu. Nedokazuj zákazníkovi, že on se mýlil a ty…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Chvíle, kdy zákazník přemýšlí, je posvátná - buď zticha

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Chvíle, kdy zákazník přemýšlí, jako by byla posvátná. Jeho nejniternější myšlenky se formují do nové podoby. V …

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nejdříve seznam klienta s hodnotou a přínosem výrobku či služby pro něho...

Ing. Jiří Jemelka, MBA

... teprve pak mluv o ceně této hodnoty a přínosu Další schůzku jsem měl s klientem, jenž byl zrovna o minulém víkendu…

Martin Kalenda, Image Lab

Nebezpečí zvané Sales Wurst aneb Udělejte z odborníků zároveň dobré obchodníky

MUDr. Martin Kalenda

Udělat z odborníků zároveň dobré obchodníky, to je téma snad pro všechny konzultační a poradenské společnosti, ale i…

Miroslav Princ

Článek v rámci předplatného Kdo pomůže obchodníkům? (2/2)

Miroslav Princ

V první části článku jsme si vysvětlili, co dnes zákazníci očekávají od obchodníků. Mají-li se obchodníci stát…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Podle ovoce poznáte správnost či nesprávnost rozhodnutí

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Minule jsem odmítl nevhodného zákazníka. Že jsem se zachoval správně, se potvrdilo hned na další schůzce. Jsem o tom…

Miroslav Princ

Článek v rámci předplatného Kdo pomůže obchodníkům? (1/2)

Miroslav Princ

Zejména při práci s obchodními týmy v korporátním prostředí, na rozdíl od samostatných obchodníků-ičařů, vidím, že učit…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Další důkaz "síly" rozhodnutí

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Dneska ráno jsem se naučil další věc. Je dobré chovat se ke klientům naprosto jednoznačně. Setkal jsem se na schůzce s …

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Základní paradox: Čím míň chceš prodávat, tím víc obchodů dojednáš

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Nejúžasnější schůzky z minula jsou pro mě ty, kde jsem v podstatě nechtěl vůbec prodávat. To bych ani neměl jako…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Vždy klientovi zrekapituluj, co ses od něho dozvěděl - klidně i 3x, 4x za obchodní schůzku

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Naučil jsem se hodně opakovat a dělat sumáře v průběhu schůzek. Tak se stalo i na schůzce, kterou jsem popisoval v …

Výpis 2739 z celkem 80
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace