Poradna Sales News

Martin Kalenda, Image Lab

Nebezpečí zvané Sales Wurst aneb Udělejte z odborníků zároveň dobré obchodníky

MUDr. Martin Kalenda

Udělat z odborníků zároveň dobré obchodníky, to je téma snad pro všechny konzultační a poradenské společnosti, ale i…

Miroslav Princ

Článek v rámci předplatného Kdo pomůže obchodníkům? (2/2)

Miroslav Princ

V první části článku jsme si vysvětlili, co dnes zákazníci očekávají od obchodníků. Mají-li se obchodníci stát…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Podle ovoce poznáte správnost či nesprávnost rozhodnutí

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Minule jsem odmítl nevhodného zákazníka. Že jsem se zachoval správně, se potvrdilo hned na další schůzce. Jsem o tom…

Miroslav Princ

Článek v rámci předplatného Kdo pomůže obchodníkům? (1/2)

Miroslav Princ

Zejména při práci s obchodními týmy v korporátním prostředí, na rozdíl od samostatných obchodníků-ičařů, vidím, že učit…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Další důkaz "síly" rozhodnutí

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Dneska ráno jsem se naučil další věc. Je dobré chovat se ke klientům naprosto jednoznačně. Setkal jsem se na schůzce s …

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Základní paradox: Čím míň chceš prodávat, tím víc obchodů dojednáš

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Nejúžasnější schůzky z minula jsou pro mě ty, kde jsem v podstatě nechtěl vůbec prodávat. To bych ani neměl jako…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Vždy klientovi zrekapituluj, co ses od něho dozvěděl - klidně i 3x, 4x za obchodní schůzku

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Naučil jsem se hodně opakovat a dělat sumáře v průběhu schůzek. Tak se stalo i na schůzce, kterou jsem popisoval v …

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Řekni si o reference, aneb obchod dělá další obchod

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Dneska jsem měl schůzku ve firmě D., jejíž šéf byl na semináři pro manažery. Sešli jsme se už minulý týden bezprostředně…

Mgr. Matěj Moravec, Foreign Trade Manager, ABF a.s.

Článek v rámci předplatného Jak maximálně využít potenciál účasti na veletrhu

Mgr. Matěj Moravec

Z pohledu vystavujících firem jsou veletrhy akce s jedinečnou koncentrací potenciálních zákazníků a možných obchodních…

 Radek Černý, konzultant, poradce a trenér v oblasti prodeje

Jak získat nového zákazníka (3/3)

Radek Černý

V předchozích dílech článku jsme se dozvěděli, jak vhodně zacílit a jak se dostat k zákazníkovi. Třetí disciplínou, z …

 Radek Černý, konzultant, poradce a trenér v oblasti prodeje

Jak získat nového zákazníka (2/3)

Radek Černý

Z prvního dílu článku již víme, že proces získání nového zákazníka (akvizice) má tři klíčové poddisciplíny: vhodně…

Radek Černý

Jak získat nového zákazníka (1/3)

Radek Černý

Získávání nových zákazníků je problém, který aktuálně trápí takřka všechny obchodní organizace. Současná tržní situace,…

Richard Páleník

Chcete vedieť, či vás vaši zákazníci majú radi? Spýtajte sa ich

Richard Páleník

Myslíte, že je možné odmerať, do akej miery vás má váš partner rád? Myslím na číselnej škále. A porovnať to s vašimi…

Výpis 2739 z celkem 74
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace