Čtyři možnosti, jak odblokovat zamrzlý střední management
Jak organizace rostou, objevujeme na úrovni týmů a vedení řadu interních skutečností a problémů, které firmy brzdí. Se…
Jak organizace rostou, objevujeme na úrovni týmů a vedení řadu interních skutečností a problémů, které firmy brzdí. Se…
Speciální požadavky zákazníka sice bývají občas komplikací navíc, ale firmy ji rády vyřeší, pokud o něj nechtějí přijít.…
V roce 1962 se Henry Ford II. rozhodl rozšířit své závodní portfolio o vozy značky Ferrari. Vše bylo na dobré cestě,…
Branislav Baláž působí v pozici CEO úspěšné společnosti Schindler pro Českou a Slovenskou republiku, kterou široká…
Vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci. Je třeba nastavit pevné základy, které zákazníkům nakonec…
Bohumil Kuba je úspěšným obchodníkem v oblasti vzdělávání a lektorem obchodních kurzů ve společnosti Business Success.…
Asi si po přečtení titulku říkáte, že zrovna teď – v době počínající ekonomické recese – není vhodná doba na nějakou…
Poslední měsíce nám ukázaly, že práce odkudkoliv je i ve velké měřítku možná. Manažeři se (na)učili vést své týmy na…
Šok. Firmy, kterým se 12. března 2020 vyhlášením výjimečného stavu změnil jejich podnikatelský prostor a postavil se…
Máme za sebou skoro tři měsíce opatření a omezení k zastavení šíření nemoci Covid-19. Prošli jsme si něčím, co nikdo z …
Hlavní myšlenkou minulého článku bylo, že současná situace kolem koronaviru je mimořádnou příležitostí ke zvýšení našeho…
Mojí první reakcí na informaci, že se při ochraně proti koronaviru nemáme dotýkat obličeje, byla myšlenka “Co je to za…
Chystáte se k náboru nového obchodníka do firmy? Každý obchodník řeší při změně práce otázku, jak se mu bude v nové…