Žebříček nejčtenějších článků na Sales News

Článek v rámci předplatného Tři způsoby, jak předcházet problémům v rámci zákaznického servisu

Dobrý zákaznický servis umí efektivně a rychle vyřešit všechny problémy, které klienti mají. Vynikající zákaznický servis ale dokáže těmto problémům předcházet a zasahovat preventivně tak, aby vůbec…

Článek v rámci předplatného Co nejčastěji brání efektivní mezilidské komunikaci

Dobré komunikační dovednosti jsou základem prodejního umění. Mluvit ještě ale neznamená komunikovat a poslouchat ještě neznamená rozumět. Až příliš často jsme svědky toho, že lidé, a mezi nimi i mnoho…

Článek v rámci předplatného 7 tipů, jak rychle vylepšit vaše obchodní výsledky

Zhoršují se vám obchodní výsledky, máte problémy s dosažením prodejních cílů a potřebujete nějakou motivaci, jak situaci vylepšit? Přinášíme vám sedm tipů, jak můžete rychle vylepšit své obchodní…

Průzkum: Co zajímá zákazníky v reklamních letácích?

Jak zákazníci obchodních řetězců v Česku vnímají letáky, proč si je prohlížejí a co v nich hledají? Většina vyhledává hlavně slevy a nízké ceny, přibližně třetinu pak lákají zajímavosti a inspirace…

Článek v rámci předplatného Experti radí: Sedm tipů pro start-upy na sociálních sítích

Pro start-upy nabízí sociální a profesní sítě jedinečnou příležitost, jak být vidět a jak oslovit potenciální zákazníky či obchodní partnery, a to vše za relativně málo peněz. Jak by ideální kampaň…

Článek v rámci předplatného Psaní předmětu e-mailu: Umění, které se vyplatí

V celé řadě případů tvoří právě předmět e-mailu rozdíl mezi tím, jestli uživatel celou zprávu vymaže, nebo si ji rozklikne a přečte. Psaní chytlavých předmětů tak, aby adresáti měli tendenci e-mail…

Psychologové radí: 6 triků, jak na telefonní prodej

Telefonní prodej může být velmi účinným prodejním nástrojem, pokud obchodník ví jak na to. Nová zjištění z oblasti psychologie umožňují formulovat šest triků, jak můžete coby obchodní zástupce…

Článek v rámci předplatného Byznys na sociálních sítích: Jděte na to chytře

Sociální sítě jsou příležitostí, jak se dostat do přímého kontaktu s uživateli vašich výrobků a služeb. Lidé se často se značkami, které mají rádi, na sociálních sítích spojují na opravdu osobní…

Článek v rámci předplatného Mantinely, které musí nastavit manažer projede

Být dobrým vedoucím znamená umět jasně nastavit pravidla, kterými se mají podřízení řídit, a to včetně pevných mantinelů, u nichž budete požadovat nulovou toleranci. Zde jsou čtyři mantinely, které by…

Čtyři soft skills nezbytné pro úspěšné prodejce

„Hard skills“ a „soft skills“ neboli odborné znalosti a komunikační dovednosti. Abyste dosáhli úspěchu v obchodě, musíte vykazovat kombinaci jak tvrdých, tak měkkých dovedností. Zde jsou čtyři „soft…

Článek v rámci předplatného Jste živnostník a chcete si účtovat více? Známe pět zaručených způsobů jak na to

Práce na volné noze má bezkonkurenční výhody, jako je volná pracovní doba, možnost práce z domova či vlastní výběr klientů a projektů. Na druhou stranu je však nutné umět s klienty obchodovat a…

Článek v rámci předplatného 3 nejčastější problémy při telefonátech s potenciálními klienty

Při kontaktování klientů po telefonu se poměrně často stává, že telefonát jednoduše nejde tak, jak jste si představovali. Stresující telefonáty, kdy se vaše nabídka a klientova poptávka zcela míjejí,…

Výpis 112 z celkem 63
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace