Žebříček nejčtenějších článků na Sales News

Jaroslav Halík, Prague International Business School - PIBS

icon Jak řídit marketing malých a středních podniků v globálním prostředí (I. díl)

Podnikání malých a středních podniků v současném globalizovaném světě doznává značných změn. Internet se stal neodmyslitelnou součástí jejich života, transakční náklady na podnikání se díky…

Článek v rámci předplatného Zásady prvních třiceti vteřin jednání

První dojem dělá hodně. A platí to i při obchodních jednáních. Výsledek obchodní schůzky se do určité míry rozhoduje právě v prvních třiceti vteřinách jejího trvání. Zde jsou zásady, na co je potřeba…

Josef Kadlec, Recruitment Academy

icon Social Selling: 3 zásady účinného prodeje na sociálních sítích

V posledních pár letech se i v České republice začal objevovat termín „Social Selling“. Málokdo ale pořádně ví, co se pod tímto termínem skrývá. Dnešní stav technologií umožňuje aplikovat metody, o…

Jaroslav Halík, Prague International Business School - PIBS

icon Jak řídit marketing malých a středních podniků v globálním prostředí (II. díl)

V minulém článku jsem psal o tom, jak je pro firmu důležité při vstupu na mezinárodní trh vymezit v rámci marketingového výzkumu svou roli v globálním hodnototvorném řetězci. V aktuálním článku na…

Šest příkladů pozitivního přístupu, které vás v životě posunou dál

Dobrý obchodník, jak známo, přemýšlí pozitivně, zatímco ostatní negativně, a dovede nalézt příležitost i tam, kde ostatní vidí překážku. Pozitivní přístup je zcela nutný k úspěchu, protože jedině s …

Článek v rámci předplatného 4 tajemství pocitu pohody v práci

Stres, nechuť k práci, špatné vycházení s kolegy a neochota vstávat ráno do zaměstnání. Tuto realitu prožívá denně řada pracovníků, ty v obchodní sféře nevyjímaje. Přinášíme vám několik tipů, jak mít…

Článek v rámci předplatného Pět nejhorších marketingových chyb začínajících firem

Otázka marketingu je pro nově založené, malé firmy zcela zásadní. Bez kvalitní a účinné propagace sice firma může vytvořit geniální a inovativní produkt, ale nemůže se udržet dlouhodobě životaschopná.…

8 signálů, že je čas propustit obchodního zástupce

Prodejní profese je bohužel náchylná k syndromu vyhoření. Obchodní zástupci mohou o práci ztratit zájem, a aniž si to uvědomují, postupně začne jejich pracovní činnost vykazovat velké trhliny.…

Článek v rámci předplatného 5 věcí, díky kterým vás budou ostatní respektovat

Úkolem prodejce je přesvědčit klienty, aby vám důvěřovali a svěřili vám své peníze nebo jiné investice. Aby vám klienti důvěřovali, musejí vás brát jako odborníka a autoritu na danou oblast, a stejně…

Článek v rámci předplatného 7 pokročilých tipů, jak vyhledávat na Googlu jako profesionál

Google je zdaleka nejpoužívanějším vyhledávacím nástrojem na internetu a každý den ho použijí miliony lidí. Drtivá většina však pouze jednoduše zadá několik klíčových slov a následně se probírá…

Článek v rámci předplatného Pozor na řeč těla při obchodních schůzkách

Při obchodní schůzce (a obecně při jakékoli lidské interakci) se většina komunikace odehrává neverbálně. Naše gesta, pohyby, výrazy a držení těla jsou zásadní pro vyznění toho, co říkáme, a to do…

Článek v rámci předplatného 4 věci, díky nimž vás ostatní budou hned vnímat pozitivněji

Při jednáních existuje celá řada faktorů, které ovlivňují, jak nás ostatní vnímají. I když oblečení a celkový vzhled hrají velkou roli, jsou zde také určité způsoby, jak se můžeme chovat, které to,…

Výpis 112 z celkem 63
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace