Obchodníci neplní stanovené cíle, zjistil Pipedrive v globálním průzkumu. Na vině je častá práce z domova i přesčasy
Od roku 2021 klesá počet obchodníků, kteří dosahují předem stanovených cílů. Loni naplánovaných…
Od roku 2021 klesá počet obchodníků, kteří dosahují předem stanovených cílů. Loni naplánovaných…
Z tisíce odesílatelů e-mailů jen padesát posílá legitimní obchodní zprávy – zbylých 950 jsou spameři…
AI dovednosti, které by měl mět každý prodejceAI, tedy umělá inteligence, čím dál více ovlivňuje naše osobní i pracovní životy. Mnoho už se toho…
Radikální změny v zákaznickém chování a vliv byznysových a společenských trendů jako digitalizace,…
Hledání nových klientů: Tipy, které vám pomohou najít kvalitní kontaktyI sebelepší prodejce nebude úspěšný, pokud nebude mít možnost svou nabídku prezentovat kvalitním…
Hraní na city jako nutnost: Emoce, které u klienta rozhodují o nákupu produktuMnozí si myslíme, že se rozhodujeme hlavně racionálně. A to především v otázkách byznysu,…
Jak vylepšit zákaznické centrum: Inspirujte se u britské pobočky Costa CoffeeZákaznický servis je výkladní skříní vaší firmy. To, jak zástupci vaší firmy interagují se zákazníky…
Tajemství věrnosti klientů: Jak mít spokojené a loajální zákazníkyNajít, oslovit, přesvědčit a zaučit nového klienta zpravidla stojí mnohonásobně více, než si udržet…
Co musí obsahovat atraktivní obchodní nabídka„Pošlete mi nabídku.“ Když vás o toto potenciální klient požádá, víte, že vyjednávání o obchodě je…
Procesní paralýza: Co to je a proč je tak škodlivá pro klientskou péči?V oblasti organizace práce a řízení zdrojů se můžeme setkat s termínem „procesní paralýza“…
Sedm nejzásadnějších tipů pro B2B obchodováníB2B obchodování, tedy prodej nikoliv koncovým klientům, ale firmám, má svá specifika. Oproti B2C…
Vybudování psychické odolnosti: Klíč k vyšší efektivitě i úspěchuAsi každý ví, že stres je zabijákem efektivity a kreativity. Nezdravá úroveň stresu ničí naše…