Žebříček nejčtenějších článků na Sales News

Studijní program DigiAka od Dobrý web, s. r. o.

10 věcí, které se změní, až se z vás stane ostřílený digitální marketér

1. Internetu rozumí i vaše babička, ale zkombinovat vizibilitu brandu na několika reklamních plochách s výbornou user experience, to nedá jen tak někdo.

Jak docílit vyváženosti osobního a pracovního života v obchodní profesi

Prodejci jsou velmi často obětí takzvaného syndromu vyhoření. Jedním z důvodů je fakt, že se jedná o profesi, u které je často velmi těžké skloubit osobní a pracovní život.

Konference ZÁKAZNÍK 2030

icon 2. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 – INOVACE v zákaznickém přístupu, komunikaci, nabídce služeb

Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání?

Článek v rámci předplatného Deset citátů, které vám ihned dodají motivaci

Práce prodejce a její efektivita se ve vysoké míře odráží od psychického rozpoložení a celkového přístupu každého obchodníka. Jestliže by se vám momentálně hodila trocha motivace k další práci, mohl…

5 tipů, jak zformulovat e-mail, aby vám na něj lidé odpovídali

E-mailová komunikace je pro mnoho obchodníků zcela zásadní složkou jejich prodejních aktivit. Zprávy ale často končí nepřečtené, v koši nebo nezodpovězené. A proto vám přinášíme pět tipů, jak by měl…

Článek v rámci předplatného Zásady prvních třiceti vteřin jednání

První dojem dělá hodně. A platí to i při obchodních jednáních. Výsledek obchodní schůzky se do určité míry rozhoduje právě v prvních třiceti vteřinách jejího trvání. Zde jsou zásady, na co je potřeba…

Šest příkladů pozitivního přístupu, které vás v životě posunou dál

Dobrý obchodník, jak známo, přemýšlí pozitivně, zatímco ostatní negativně, a dovede nalézt příležitost i tam, kde ostatní vidí překážku. Pozitivní přístup je zcela nutný k úspěchu, protože jedině s …

Článek v rámci předplatného Chcete působit sebevědomě a důvěryhodně? Dávejte si pozor na pusu

Jak je dávno známo, osoba prodejce je pro výsledek obchodního jednání podstatně důležitější než samotný produkt, jeho cena i jeho vlastnosti. Přitom platí, že nejde tolik o to, CO říkáte, nýbrž o to,…

5 způsobů, jak podpořit svou osobní značku v následujícím roce

Osobní značka. Něco, na čem by měl pracovat každý prodejce, který chce být úspěšný. Osobní značka je všechno, co se lidem vybaví, když slyší vaše jméno. Zahrnuje vaši odbornost expertizu, emoční…

Zvyky, díky kterým zbohatnete

V čem je prodej ideální školou do života? Například v tom, že vás naučí určitým zvykům a schopnostem, které jsou použitelné ve všech oblastech lidského života, a to jak profesních, tak zcela osobních.…

Článek v rámci předplatného Pět nejhorších marketingových chyb začínajících firem

Otázka marketingu je pro nově založené, malé firmy zcela zásadní. Bez kvalitní a účinné propagace sice firma může vytvořit geniální a inovativní produkt, ale nemůže se udržet dlouhodobě životaschopná.…

Chcete být povýšeni na manažera obchodního týmu? Musíte mít těchto 5 návyků

Kariérní postup je u obchodních pozic poměrně jasný. Jestliže máte ambice postupovat kariérně směrem výše, v drtivé většině směřujete na pozici vedoucího obchodního týmu.

Výpis 112 z celkem 65
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace