Žebříček nejčtenějších článků na Sales News

Článek v rámci předplatného Jak se ptát a neptat klientů v dotazníku spokojenosti?

Vědět, co si myslí vaši klienti, je základem úspěšného zákaznického servisu. Monitoring zákaznické spokojenosti byste měli dělat jak průběžně, tak i především po zavedení nějaké změny nebo nového…

Článek v rámci předplatného Čtyři kroky k udržení vašich klientů

Jak již bylo mnohokrát řečeno, najít a získat nového klienta stojí v průměru několikrát více, než udržet si toho stávajícího. Nicméně konkurence je veliká a boj o zákazníky nemilosrdný. Zde jsou čtyři…

Článek v rámci předplatného Pět věcí, které nesmíte vyslovit, když žádáte o vyšší plat

Momentální ekonomický růst je ideální dobou, kdy si říci o vyšší plat. Hodnota lidské práce stoupá, ceny se zvyšují a stejně tak se zvyšují i tržby firem. Žádost o vyšší plat ze strany vyžaduje ze…

Článek v rámci předplatného Pět způsobů, jak úspěšní obchodníci tráví víkendy

Víkend je časem odpočinku a většinou si to, jak jej kdo tráví, nespojujeme s tím, jaké má daný člověk úspěchy v práci. To, jak kvalitně ale dovedete strávit svůj víkend, výrazně ovlivňuje vaše…

Článek v rámci předplatného Pět mýtů o spánku a zdraví, kterým musíte přestat věřit

Co se týče zdravého životního stylu, pracovní výkonnosti a schopnosti udržet si energii a pozitivní nadhled, řada odborníků i laiků často skloňuje výrazy jako spánek, stravování a denní návyky. I…

Článek v rámci předplatného 7 chyb ohledně produktivity, které děláte každé ráno

Produktivita během celého dne do vysoké míry záleží na tom, jak váš den začnete. Když do dne dobře vykročíte, vaše pracovní výkonnost se tím může během celého dne udržet vysoko. Zde je sedm chyb,…

Článek v rámci předplatného 4 zvyky šťastných lidí

V dnešní, stresem definované době je nutné umět si udržet pozitivní nadhled a vyvarovat se stresům, a to nejenom kvůli pracovní výkonnosti a obchodním úspěchům. Top prodejci se vyznačují schopností…

Článek v rámci předplatného Pusťte si pět volně dostupných přednášek, které vás naučí lépe komunikovat

Komunikace je klíčem k obchodování. Umět efektivně komunikovat je zcela zásadní schopnost jak pro obchodní zástupce, tak i pro pracovníky zákaznického servisu i marketingové specialisty. Lepší…

Článek v rámci předplatného „Máte nějaké otázky?“ Na co se ptát na pohovoru na obchodní pozici

Již mnohokrát jsme na našich stránkách zdůrazňovali, že nejvíce se o potenciálních klientech a jejich prioritách dozvíte, když je necháte mluvit a vybírat témata. To znamená, že je nutné pokládat jim…

Nejohranější e-mailové fráze a jejich lepší alternativy

Velké množství obchodní komunikace probíhá přes e-maily. Ty si tak vytvořily již vlastní nepsanou kulturu a zvyky. A bohužel i klišé. Zde jsou alternativy k těm nejohranějším frázím, které obchodníci…

Článek v rámci předplatného Metoda „SPIN“ prodeje. Co to je a jak na to?

Prodejních metod a systémů je celá řada. Některé fungují jenom ve velmi specifických situacích, některé jsou naopak obecnější a jsou aplikovatelné prakticky v jakémkoliv obchodním oboru a za jakékoliv…

Článek v rámci předplatného Pět otázek, které by měly padnout na schůzce s potenciálním klientem

Když už se vám podaří domluvit schůzku s potenciálním klientem, on na ni skutečně dorazí a věnuje vám svou pozornost, vaše šance na uzavření obchodu jsou skutečně vysoké. Musíte ale umět této…

Výpis 112 z celkem 64
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace