Žebříček nejčtenějších článků na Sales News

Článek v rámci předplatného Tušíte, jak monitorovat pověst vaší značky na sociálních sítích?

813 přečtení

Bez sociálních sítích se v dnešní době jen stěží obejdete. Každý typ produktu sice nevyžaduje denní…

Článek v rámci předplatného icon Nejžádanější témata ve vyhledávání kurzů a vzdělávacích programů za rok 2020

697 přečtení

Sestavili jsme pro vás přehledný souhrn témat, která uživatele nejvíce vyhledávali v uplynulém roce…

Branislav Baláž

Článek v rámci předplatného icon Podcast: Thajci vám neřeknou ne, vedení lidí je zde školou života, která vás ale obohatí

689 přečtení

Branislav Baláž působí v pozici CEO úspěšné společnosti Schindler pro Českou a Slovenskou republiku,…

Bohumil Kuba, Business Success

icon Podcast: Budovat obchodní vztahy na dálku bez referencí je prakticky nemožné

586 přečtení

Bohumil Kuba je úspěšným obchodníkem v oblasti vzdělávání a lektorem obchodních kurzů ve společnosti…

Bohumil Kuba, Business Success s.r.o.

icon Obchod je hra emocí. Musíte se umět naladit na pocity zákazníka

428 přečtení

Bohumil Kuba se věnuje obchodu a zlepšování prodejních dovedností už téměř 25 let. Za roky praxe se…

Practise English with LITE

Angličtina s jazykovou školou LITE: Obchod a marketing

337 přečtení

Pohybujete se v oblasti marketingu, prodeje, propagace nebo reklamy? Narážíte často na různá…

MUDr. Martin Kalenda, MBA (Image Lab s.r.o.)

icon Terapie CX – vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci

258 přečtení

Vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci. Je třeba nastavit pevné základy, které…

Článek v rámci předplatného 7 taktik, jak na virtuální prodej

128 přečtení

Ještě před pandemii koronaviru začala řada firem přecházet na prodej přes call centra. Dá se…

Článek v rámci předplatného Pro obchod potřebujete především sebevědomí. Vybudujte si ho

127 přečtení

Vstup do obchodního světa může být sám o sobě bouřlivým zážitkem. A co teprve přechod na obchodování…

Článek v rámci předplatného 6 způsobů, jak COVID-19 změnil omnichannel marketing

124 přečtení

Schopnost organizací úspěšně vytěžovat marketingové kanály napříč celým spektrem se ukazuje jako…

Článek v rámci předplatného 9 způsobů, jak získat zpět naštvaného klienta, na kterém vám záleží

117 přečtení

Mnoho obchodníků občas ztrácí při poskytování služeb ze zřetele samotného zákazníka a jeho potřeby.…

Článek v rámci předplatného 10 proměnných, které vám pomohou lépe profilovat zákazníka a mapovat jeho cestu

112 přečtení

Musíte dobře zmapovat cestu zákazníka, abyste skutečně porozuměli vašemu vzájemnému vztahu.

Výpis 112 z celkem 58