Žebříček nejčtenějších článků na Sales News

Článek v rámci předplatného Hvězdní prodejci jsou především skvělí vyjednavači. Tři kroky k osvojení umění vyjednávání

214 přečtení

Umění vyjednávat je jedním ze základních pilířů obchodní problematiky. Pokud mluvíte s klientem,…

Článek v rámci předplatného 4 věci, které nikdy nesmíte klientovi říct

161 přečtení

Vztah mezi klientem a prodejcem má svoje zákonitosti, a pokud chcete působit profesionálně, je…

Článek v rámci předplatného Čtyři základní osobnostní typy klientů. A tipy, jak k nim přistupovat

158 přečtení

V dnešní době se již nenosí paušální řešení, která jsou stejná pro všechny. Automatizace,…

Článek v rámci předplatného Tři způsoby, jak zareagovat, když klient řekne, že nemá zájem

158 přečtení

Kterému obchodníkovi se to nestalo? Oslovíte potenciálního klienta, ten si nechá poslat nabídku, ale…

Článek v rámci předplatného Tři psychologické otázky, které recruiteři rádi pokládají na pohovorech

154 přečtení

Velká část recruiterů a manažerů stále při pohovorech používá staré otřepané otázky. „Kde se vidíte…

Článek v rámci předplatného Vyvolejte v potenciálním klientovi pocit urgence pomocí deseti chytrých otázek

150 přečtení

Prodejce je člověk, který musí potenciálnímu zákazníkovi nabídnout řešení určitého aktuálního…

Článek v rámci předplatného Jak správně uvést prodejní telefonát s klientem? Máme pro vás několik tipů

125 přečtení

Je to typická otázka, kterou při prodeji po telefonu slyšíme v různých formách opakovaně: „Máte čas…

Článek v rámci předplatného Dotazníky spokojenosti: Účinný vhled do efektivity vašeho zákaznického servisu

122 přečtení

Kontinuální šetření klientely týkající se její spokojenosti a zkušeností by mělo být součástí…

Článek v rámci předplatného Úvodních 10 vteřin jednání s klientem je klíčových. Čtyři tipy, jak je maximálně využít

121 přečtení

Začátek jednání je často předvojem jeho průběhu a bez nadsázky se dá říci, že v prvních několika…

Článek v rámci předplatného Abyste úspěšně uzavřeli s klientem obchod, musíte získat jeho důvěru. Pět tipů, jak na to

117 přečtení

Zdá se to jednoduché. Jestliže vám klient nedůvěřuje, s největší pravděpodobností se vám nepodaří…

Článek v rámci předplatného Hromadné e-maily: Věty a fráze, které upoutají pozornost adresáta

113 přečtení

Co se týče e-mailové akvizice klientů, originalita a inovace jsou naprosto zásadní pro to, aby vaše…

Článek v rámci předplatného Dvě netradiční techniky, jak od jednání s klientem přejít k podpisu smlouvy

109 přečtení

Ukončení „námluv“ a přechod k nabídce, jejímu odsouhlasení a podpisu smlouvy. Mnoho prodejců vidí…

Výpis 112 z celkem 50