Čtyři možnosti, jak odblokovat zamrzlý střední management
Jak organizace rostou, objevujeme na úrovni týmů a vedení řadu interních skutečností a problémů,…
Jak organizace rostou, objevujeme na úrovni týmů a vedení řadu interních skutečností a problémů,…
V pondělí 24. ledna byl zahájen 2. ročník společného vzdělávacího projektu Velvyslanectví USA v ČR a…
Ještě před dvěma lety se většina zaměstnavatelů obávala nabízet home office jako běžný způsob práce…
Aniž bychom si to uvědomovali, v našem rozhodování hrají klíčovou emoce a naše podvědomí. I při…
Naštvaný zákazník představuje pro pracovníka zákaznického servisu velkou výzvu. Když se klient…
Každý prodejce, pokud chce dosáhnout úspěchu, se musí naučit udržet si pozitivní přístup i tváří v …
Asi každý obchodní zástupce tuto situaci někdy zažil. Klient projeví zájem, nechá si poslat…
Průměrný spotřebitel dnešní doby se v mnohém liší od spotřebitelů před deseti nebo dvaceti lety. Jak…
Oblast e-commerce v České republice stále roste. Za první tři měsíce letošního roku dosáhl obrat…
Znáte nejčastější chyby, které prodejci dělají při dojednávání ceny obchodu? A víte, jak se těchto…
Jeden z nejvýznamnějších českých e-commerce veletrhů se po roční odmlce způsobené pandemií…
Jednu a tu samou věc lze říct mnoha různými způsoby. A různé výrazy evokují u adresáta promluvy…