Žebříček nejčtenějších článků na Sales News

Paulo Cunha, CEO společnosti Pipedrive

Obchodníci neplní stanovené cíle, zjistil Pipedrive v globálním průzkumu. Na vině je častá práce z domova i přesčasy

2027 přečtení

Od roku 2021 klesá počet obchodníků, kteří dosahují předem stanovených cílů. Loni naplánovaných…

95 procent odesílatelů e-mailů jsou spameři

95 procent odesílatelů e-mailů jsou spameři

896 přečtení

Z tisíce odesílatelů e-mailů jen padesát posílá legitimní obchodní zprávy – zbylých 950 jsou spameři…

Článek v rámci předplatného AI dovednosti, které by měl mět každý prodejce

589 přečtení

AI, tedy umělá inteligence, čím dál více ovlivňuje naše osobní i pracovní životy. Mnoho už se toho…

Zákazník 2030 - 2025

icon 9. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jak se měnit spolu se zákazníky

518 přečtení

Radikální změny v zákaznickém chování a vliv byznysových a společenských trendů jako digitalizace,…

Článek v rámci předplatného Hledání nových klientů: Tipy, které vám pomohou najít kvalitní kontakty

425 přečtení

I sebelepší prodejce nebude úspěšný, pokud nebude mít možnost svou nabídku prezentovat kvalitním…

Článek v rámci předplatného Hraní na city jako nutnost: Emoce, které u klienta rozhodují o nákupu produktu

390 přečtení

Mnozí si myslíme, že se rozhodujeme hlavně racionálně. A to především v otázkách byznysu,…

Článek v rámci předplatného Jak vylepšit zákaznické centrum: Inspirujte se u britské pobočky Costa Coffee

345 přečtení

Zákaznický servis je výkladní skříní vaší firmy. To, jak zástupci vaší firmy interagují se zákazníky…

Článek v rámci předplatného Tajemství věrnosti klientů: Jak mít spokojené a loajální zákazníky

326 přečtení

Najít, oslovit, přesvědčit a zaučit nového klienta zpravidla stojí mnohonásobně více, než si udržet…

Článek v rámci předplatného Co musí obsahovat atraktivní obchodní nabídka

323 přečtení

„Pošlete mi nabídku.“ Když vás o toto potenciální klient požádá, víte, že vyjednávání o obchodě je…

Článek v rámci předplatného Procesní paralýza: Co to je a proč je tak škodlivá pro klientskou péči?

322 přečtení

V oblasti organizace práce a řízení zdrojů se můžeme setkat s termínem „procesní paralýza“…

Článek v rámci předplatného Sedm nejzásadnějších tipů pro B2B obchodování

312 přečtení

B2B obchodování, tedy prodej nikoliv koncovým klientům, ale firmám, má svá specifika. Oproti B2C…

Článek v rámci předplatného Vybudování psychické odolnosti: Klíč k vyšší efektivitě i úspěchu

303 přečtení

Asi každý ví, že stres je zabijákem efektivity a kreativity. Nezdravá úroveň stresu ničí naše…

Výpis 112 z celkem 48