Žebříček nejčtenějších článků na Sales News

Článek v rámci předplatného Jak coby start-up konkurovat v marketingu zavedeným konkurentům

623 přečtení

Mnoho začínajících podnikatelů a start-upů má k dispozici jedinečné řešení, které by oslovilo celou…

Článek v rámci předplatného Když chcete prodávat, musíte útočit na city: Tipy, jak působit na klienty na emoční rovině

483 přečtení

Zaujetí klienta po emoční stránce je klíčovým úkolem prodejce. I když by to většina zákazníků…

Článek v rámci předplatného E-mailové kampaně: Jak zajistit, aby si adresáti zprávy skutečně otevírali

479 přečtení

E-mail je jedinečným způsobem marketingu a prodeje, protože je zdarma a protože nabízí možnosti…

Článek v rámci předplatného Tři tipy pro mladé pracovníky na začátku kariéry

466 přečtení

Každý sní o dobré kariéře, velkém platu a zajímavé práci. A mnoho lidí také čeká, že tyto věci…

Článek v rámci předplatného Jak si vybudovat silnou osobní značku a naučit sám sebe lépe „prodávat“

427 přečtení

Existuje rčení, které říká, že dobrý prodejce dovede prodat naprosto cokoliv. Tato myšlenka je…

Článek v rámci předplatného Dvě vlastnosti, které obchodníkům nejčastěji brání v úspěchu

416 přečtení

Úspěch v obchodě je kombinací mnoha různých faktorů. Největší roli však hraje samotné smýšlení…

Článek v rámci předplatného Networking: Využijte vánoční večírky a společenské akce k navazování kontaktů

403 přečtení

Anglické slovo „networking“ nemá žádný přesný jednoslovný ekvivalent v češtině. Obecně se tím v …

Článek v rámci předplatného Co když jste prodejce vyššího věku? Má to i své výhody

397 přečtení

Jako typického prodejce si většinou představíme spíše člověka mladšího věku, ambiciózního a…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak potenciálnímu B2B zákazníkovi prokázat respekt a získat si tak jeho důvěru

384 přečtení

Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého prodeje. Proto je až s podivem,…

Článek v rámci předplatného Jak klientovi pomoci překonat status quo pomocí otázky „Proč“?

378 přečtení

Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů, tak i samotných…

Článek v rámci předplatného Pokud chcete klientovi cokoliv prodat, nesmíte ho zahltit informacemi

376 přečtení

Jak uvádí slavná studie Microsoftu, průměrný člověk má schopnost udržet pozornost u většiny věcí…

Článek v rámci předplatného Čtyři fatální chyby, kvůli kterým klienti nejčastěji odmítají nabídky prodejců

335 přečtení

Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý problém. Zákazník na…

Výpis 112 z celkem 42