Žebříček nejčtenějších článků na Sales News

Článek v rámci předplatného Mistrem e-mailové komunikace: Jak zajistit, aby klienti více otevírali vaše e-mailové zprávy

2481 přečtení

E-maily s obchodními nabídkami chodí nám všem do našich schránek denně. Velkou část z nich…

Článek v rámci předplatného Co to je „upselling“ a jak tuto techniku využít v prodejní praxi

2338 přečtení

Mnoho firem je ve zvyšování objemu svých prodejů významně závislých na taktice, pro kterou se v&…

Článek v rámci předplatného Když chcete prodávat, musíte útočit na city: Tipy, jak působit na klienty na emoční rovině

2277 přečtení

Zaujetí klienta po emoční stránce je klíčovým úkolem prodejce. I když by to většina zákazníků…

Článek v rámci předplatného Jste introvert? Poradíme vám, jak i přesto úspěšně navazovat kontakty na společenských akcích

1730 přečtení

Společenské akce, setkání, konference nebo večírky jsou mnohdy skvělým a jedinečným způsobem…

Článek v rámci předplatného Čtyři věty, které vám během jednání s klientem pomohou plynule přejít k podpisu smlouvy

1631 přečtení

Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší nabídkou, domluvily se…

Miroslav Filip, Deloitte

Dlouhodobý investiční produkt představuje novou variantu spoření na penzi

1394 přečtení

Prezident Petr Pavel podepsal novelu zákona, která mimo jiné přináší alternativu k již existujícím…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy, díky kterým přestanete být vtíravým a otravným prodejcem

1191 přečtení

Jedním z nejstarších stereotypů týkajících se prodeje je představa, že prodejce je hlasitý, vtíravý…

Článek v rámci předplatného Žádní naštvaní klienti: Jak poskytovat zákaznický servis, se kterým budou klienti spokojeni

1159 přečtení

Naštvaný klient, který křičí na recepční nebo na zástupce společnosti, je známkou hned…

Článek v rámci předplatného Kdo, co, za kolik, kdy? Čtyři otázky, které musíte mít vyjasněné, abyste mohli dát klientovi nabídku, kterou neodmítne

1119 přečtení

Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout něco, čemu se říká analýza potřeb klienta.…

Kristýna Gembalová, TAYLLORCOX

icon Jak na reklamní zprávy na sociálních sítích?

1118 přečtení

Kdy je možné uživatelům posílat reklamní zprávy na sociálních sítích? Jaká pro to platí pravidla?

Článek v rámci předplatného Každý úspěšný prodej po telefonu projde těmito šesti fázemi

883 přečtení

Prodej po telefonu si mezi prodejci coby prodejní technika vydobyl velmi nelichotivé místo. Většina…

Článek v rámci předplatného Chystáte se na pohovor na prodejní pozici? Máme pro vás tři tipy

782 přečtení

Pohovor se v mnohém příliš neliší od klasické obchodní schůzky nebo prodejní prezentace.…

Výpis 112 z celkem 43