Žebříček nejčtenějších článků na Sales News

Článek v rámci předplatného „Small talk“, neboli „neformální pokec“. Jak jej používat při schůzkách s klientem

246 přečtení

V návodech a knihách pro obchodníky se často dočteme, že bychom na začátku schůzky s klientem neměli…

Článek v rámci předplatného Máte malou prodejní úspěšnost? Možná je problém v kvalitě vašich kontaktů

177 přečtení

Někdy méně znamená více. Co se týče kontaktů na potenciální klienty, platí pravidlo, že kvalita…

Článek v rámci předplatného Čtyři rady, jak se nenechat vykolejit odmítnutím ze strany klienta

135 přečtení

Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Pro mnoho lidí znamenají odmítnutí ze strany klienta a dílčí…

Článek v rámci předplatného Ticho: Málo využívaný prodejní nástroj, který vám ulehčí jednání s klientem

127 přečtení

U většiny prodejců platí, že se ticha tak trochu bojí. Obchodníci totiž často mají pocit, že pořád…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když se klientovi nelíbí vysoká cena vašeho produktu

126 přečtení

Nespokojenost s cenou je jednou z nejčastějších výhrad ze strany potenciálních klientů. Většinou se…

Článek v rámci předplatného Čtyři zásady úspěšné komunikace s klientem

122 přečtení

Efektivní komunikace tvoří základ jak mezilidských vztahů, tak i vztahů mezi zákazníkem a zástupcem…

Článek v rámci předplatného Pokud chcete před klientem působit profesionálně, nedělejte těchto pět věcí

122 přečtení

Ať už je váš prodejní styl jakýkoliv, ať už jste extrovertní, žoviální, nebo naopak vážní a striktně…

Článek v rámci předplatného Jak klienta během obchodní schůzky skutečně nadchnout? Čtyři rady, které vám s tím pomohou

118 přečtení

První obchodní schůzka s klientem je často momentem, kdy se takříkajíc láme chleba. Klient se…

Článek v rámci předplatného Jak napsat obchodní nabídku klientovi e-mailem tak, aby si ji skutečně přečetl?

118 přečtení

U zrodu velké části obchodních spoluprací stojí jeden e-mail s obchodní nabídkou nebo návrhem k…

Článek v rámci předplatného Pozitivní vyjadřování: Základ úspěšné komunikace s klientem

118 přečtení

To, jakým způsobem s klientem mluvíte a jaký komunikační styl zvolíte, má často na výsledek a…

18843253

Článek v rámci předplatného Pět nejhorších prohřešků, kterých se můžete dopustit v péči o zákazníky

115 přečtení

Spokojenost klientů s firmami je do velké míry ovlivněna kvalitou poskytované zákaznické péče.…

Článek v rámci předplatného Co dělají ti nejúspěšnější prodejci jinak? 3 vlastnosti těch nejlepších obchodníků

113 přečtení

Stát se dlouhodobě úspěšným obchodníkem stojí hodně úsilí a tvrdé práce. A také je k tomu potřeba…

Výpis 112 z celkem 52