Žebříček nejčtenějších článků na Sales News

Článek v rámci předplatného Čtyři obchodní lekce od zmrzlinářských aut Family Frost

Když se řekne Family Frost, víceméně každý mileniál si vybaví dětství, žluté auto, charakteristickou melodii a chuť zmrzliny. Prodej zmrzliny z mobilní dodávky je populární všude po světě, a to proto,…

Článek v rámci předplatného Jak donutit klienta, aby se „rozhoupal“ k rozhodnutí

Začínající obchodníci se velmi často bojí striktního odmítnutí ze strany klienta, protože si myslí, že to je to nejhorší, co je může potkat. A teprve zkušenost jim ukáže, že existují ještě horší…

Článek v rámci předplatného Pět tipů, jak absolvovat stáž a odnést si co nejvíce zkušeností

Absolvování stáže v nějaké významné firmě nebo státní instituci je trendem, který stále získává na popularitě. Jedná se o vynikající způsob, jak získat zkušenosti z oboru a zároveň dostat do…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak vytěžit maximum z otázek adresovaných klientovi

Před samotnou nabídkou je vždy nutné klienta kvalifikovat. Tedy analyzovat jeho situaci, potřeby a očekávání, stejně jako zjistit jeho historii, zkušenost s konkurencí, solventnost a vhodnost produktu…

Článek v rámci předplatného 7 tipů, jak používat emoční inteligenci v každodenní praxi

Emočně inteligentní lidé jsou úspěšnější jak v osobním, tak i pracovním životě. Je to kvůli tomu, že si uvědomují své emoce a dovedou s nimi pracovat, a stejně tak dovedou pracovat s emocemi ostatních…

Článek v rámci předplatného Je na čase říci si o vyšší plat? Víme, jak na to

Současná ekonomická situace nahrává benefitům pro zaměstnance a zvyšování platů. Firmy nechtějí o své zaměstnance přijít, a proto jsou jim ochotné mnohdy nabídnout lepší pracovní a finanční podmínky.…

Pět nejhorších mýtů o zákaznickém servisu s fatálními následky

Tak jako o všem i o zákaznickém servisu panují některé nepřekonané mýty. Některé z nich jsou natolik škodlivé, že mohou být poměrně fatální nejen pro daný systém zákaznické péče, ale i pro celou…

Článek v rámci předplatného „Mystery shopping“ a další netradiční způsoby, jak vylepšit zákaznický servis

Kdo by nechtěl loajální klientelu? Získávat velké množství nových zákazníků, ale také jich neustále mnoho ztrácet, může být poněkud frustrující a pro firmu nevýhodné. Jestliže byste si rádi vaše…

Jan Hebnar

icon Cross-border e-commerce v Číně – Hlavní výzvy a jak jim čelit

Čína se stala klíčovým trhem pro cross-border e-commerce a stále více firem se snaží na tento lukrativní trh proniknout. Již teď se 40 % veškerého e-commerce obchodu odehrává v Číně a do roku 2020 by…

Článek v rámci předplatného Úsměv: nejsilnější prodejní zbraň

Získat si sympatie klienta a vyvolat v něm pocit důvěry ve vaší osobu a vaší společnost jsou jedněmi z hlavních cílů vás coby prodejce. A jednou z nejúčinnějších zbraní, díky které těchto cílů…

Článek v rámci předplatného Nejčastější námitky klientů a jak na ně reagovat

Schopnost poradit si s námitkami ze strany potenciálních klientů je zcela klíčová pro dotažení obchodu k úspěšnému konci. Ať už se věnujete jakémukoliv obchodnímu odvětví, námitky se všude obecně…

Článek v rámci předplatného Pět zásad uvádění nového produktu na trh

Jen málo věcí je v obchodním prostředí těžší, než prodávat nový produkt. Tedy něco, co není ozkoušené, s čím lidé nemají zkušenosti a co se v některých případech i těžko vysvětluje, zvláště pokud se…

Výpis 112 z celkem 67
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace