Mistrem e-mailové komunikace: Jak zajistit, aby klienti více otevírali vaše e-mailové zprávy
E-maily s obchodními nabídkami chodí nám všem do našich schránek denně. Velkou část z nich…
E-maily s obchodními nabídkami chodí nám všem do našich schránek denně. Velkou část z nich…
Zaujetí klienta po emoční stránce je klíčovým úkolem prodejce. I když by to většina zákazníků…
Mnoho začínajících podnikatelů a start-upů má k dispozici jedinečné řešení, které by oslovilo celou…
Existuje rčení, které říká, že dobrý prodejce dovede prodat naprosto cokoliv. Tato myšlenka je…
Jako typického prodejce si většinou představíme spíše člověka mladšího věku, ambiciózního a…
E-mail je jedinečným způsobem marketingu a prodeje, protože je zdarma a protože nabízí možnosti…
Každý sní o dobré kariéře, velkém platu a zajímavé práci. A mnoho lidí také čeká, že tyto věci…
Jak uvádí slavná studie Microsoftu, průměrný člověk má schopnost udržet pozornost u většiny věcí…
Pohovor se v mnohém příliš neliší od klasické obchodní schůzky nebo prodejní prezentace.…
Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů, tak i samotných…
Úspěch v obchodě je kombinací mnoha různých faktorů. Největší roli však hraje samotné smýšlení…
Anglické slovo „networking“ nemá žádný přesný jednoslovný ekvivalent v češtině. Obecně se tím v …