Žebříček nejčtenějších článků na Sales News

Článek v rámci předplatného Vybudujte zákaznickou péči zaměřenou na klienta v šesti krocích

203 přečtení

Jaká je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s klientem v samotném středu,…

Článek v rámci předplatného Spokojenější klienti i pracovníci: Ne tak očividné výhody, které přináší vynikající zákaznický servis

200 přečtení

Jak je známo, kvalitní zákaznický servis hraje významnou roli v tom, jak klienti vidí danou…

Článek v rámci předplatného Čtyři rady, jak klientům nabízet nový, nezavedený produkt

194 přečtení

Efektivně prodávat nový, neokoukaný a bezprecedentní produkt je v mnoha ohledech sice zajímavější,…

Miroslav Filip, Deloitte

Dlouhodobý investiční produkt představuje novou variantu spoření na penzi

190 přečtení

Prezident Petr Pavel podepsal novelu zákona, která mimo jiné přináší alternativu k již existujícím…

Článek v rámci předplatného Kvalitativní a kvantitativní přidaná hodnota: Jak tento koncept využít při prodeji

180 přečtení

V každém myslitelném oboru budete vždy bojovat s konkurencí. Klienti budou zpravidla konfrontováni…

Článek v rámci předplatného Jaké má klient finanční možnosti? Otázky, které vám pomohou to zjistit

159 přečtení

Otázka rozpočtu je pro všechny zúčastněné v obchodním jednání zcela zásadní. V B2B sféře je rozpočet…

Článek v rámci předplatného Čtyři hloupé otázky, které prodejci klientům často pokládají, a přitom by se jim měli vyhnout

154 přečtení

Pokládání těch správných otázek je základem efektivní interakce s potenciálním klientem. Tedy za…

Článek v rámci předplatného Zámožná klientela: Jak efektivně prodávat VIP klientům

143 přečtení

Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete v oblasti B2B nebo v B2C…

Článek v rámci předplatného Když klient řekne, že si nabídku chce rozmyslet. Co dělat dál?

138 přečtení

Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku obchodníka, aniž by mu to rovnou…

Článek v rámci předplatného Na co se klienta neptat: Otázky, které byste neměli vyslovit během prodejní schůzky

135 přečtení

Vhodné otázky a dotazování klienta jsou pro úspěch obchodní schůzky důležité. Stejně tak je ale…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak pomocí zákaznického servisu zvýšit spokojenost klientů

124 přečtení

Zákaznický servis a jeho kvalita hrají zcela zásadní roli v tom, jak spokojení nebo nespokojení…

Článek v rámci předplatného Tři efektivní způsoby, jak pomocí zákaznického servisu navýšit loajalitu klientů

114 přečtení

V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a poskytování služeb je stále…

Výpis 2536 z celkem 42