Jak coby start-up konkurovat v marketingu zavedeným konkurentům
Mnoho začínajících podnikatelů a start-upů má k dispozici jedinečné řešení, které by oslovilo celou…
Mnoho začínajících podnikatelů a start-upů má k dispozici jedinečné řešení, které by oslovilo celou…
Zaujetí klienta po emoční stránce je klíčovým úkolem prodejce. I když by to většina zákazníků…
E-mail je jedinečným způsobem marketingu a prodeje, protože je zdarma a protože nabízí možnosti…
Každý sní o dobré kariéře, velkém platu a zajímavé práci. A mnoho lidí také čeká, že tyto věci…
Existuje rčení, které říká, že dobrý prodejce dovede prodat naprosto cokoliv. Tato myšlenka je…
Jako typického prodejce si většinou představíme spíše člověka mladšího věku, ambiciózního a…
Jak uvádí slavná studie Microsoftu, průměrný člověk má schopnost udržet pozornost u většiny věcí…
Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů, tak i samotných…
Úspěch v obchodě je kombinací mnoha různých faktorů. Největší roli však hraje samotné smýšlení…
Anglické slovo „networking“ nemá žádný přesný jednoslovný ekvivalent v češtině. Obecně se tím v …
Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého prodeje. Proto je až s podivem,…
Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý problém. Zákazník na…