Žebříček nejčtenějších článků na Sales News

Článek v rámci předplatného Zavádíte na trh nový produkt? 4 tipy, jak překlenout počáteční ztrátové období

169 přečtení

Po spuštění nového produktu či produktové řady nebo po vstupu start-upu na trh většinou následuje…

Článek v rámci předplatného Metoda „PASTOR”: Jak vám může pomoci lépe prodávat

166 přečtení

Metoda PASTOR, vytvořená renomovaným copywriterem Rayem Edwardsem, je prodejní technikou, která je…

Článek v rámci předplatného Začátečnické chyby prodejců: Čemu se na začátku vaší obchodní kariéry vyhnout

154 přečtení

Prodejci jsou dnes velmi žádanou profesí. Jejich práce je klíčová pro úspěch větších firem. V této…

Článek v rámci předplatného Čtyři signály, které ukazují, že vám vaši klienti nedůvěřují

150 přečtení

Důvěra je základem každého obchodního vztahu. I pokud nabízíte ten nejlepší produkt nebo službu,…

Článek v rámci předplatného Pět jednoduchých kroků k okamžitému zlepšení vašeho zákaznického servisu

144 přečtení

Stali jste se nově vedoucím špatně fungujícího týmu zákaznického servisu? Nebo jste průzkumem mezi…

Článek v rámci předplatného Tři poučky, které vám pomohou dlouhodobě více prodávat

144 přečtení

Nemáte obchodního mentora, který by vás „zásoboval“ životními a pracovními zkušenostmi a prodejními…

Článek v rámci předplatného Sedm tipů, jak pomocí zákaznického servisu zvýšit loajalitu vašich klientů

134 přečtení

Kdo by nechtěl mít věrné zákazníky? Nic ale není zadarmo. Zde je sedm tipů, jak pomocí zákaznického…

Článek v rámci předplatného „Na toto nemáme rozpočet“: Jak na tuto odpověď při B2B obchodování reagovat

127 přečtení

Světová ekonomika se neustále mění a firmy často argumentují „složitou dobou“ jako důvodem, proč…

Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

112 přečtení

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii,…

Článek v rámci předplatného AI dovednosti, které by měl mět každý prodejce

102 přečtení

AI, tedy umělá inteligence, čím dál více ovlivňuje naše osobní i pracovní životy. Mnoho už se toho…

Co všechno obsahuje správa IT?

78 přečtení

Správa IT zahrnuje mnohem více oblastí, než si většina lidí uvědomuje. Možná jste si mysleli, že jde…

Článek v rámci předplatného Zlepšete firemní „CX“: Pět tipů, jak jednoduše vylepšit zkušenost vašich klientů s vaší firmou

70 přečtení

„CX“, neboli „customer experience“, je výraz, který odkazuje na to, jak dobrou (nebo špatnou)…

Výpis 3748 z celkem 48