Žebříček nejčtenějších článků na Sales News

Článek v rámci předplatného Propadly se vám prodeje? Tyto čtyři otázky vám pomohou najít příčinu

208 přečtení

Když dojde k propadům prodeje a vám se nedaří uzavírat tolik obchodů, kolik jste plánovali, je…

Článek v rámci předplatného Pět důvodů, proč s vámi potenciální klienti přestanou komunikovat

207 přečtení

Každý prodejce to někdy zažil. Oslovíte lukrativního klienta (případně on osloví vás), máte s …

Článek v rámci předplatného Naučte se lépe mluvit a uzavírat tak více obchodů

201 přečtení

To, jakým způsobem mluvíte, mívá v různých životních situacích větší dopad než to, co vlastně přesně…

Článek v rámci předplatného Sedm frází, které vám pomohou dotáhnout obchodní schůzku ke zdárnému konci

200 přečtení

Chcete uzavírat více obchodů a dosahovat tak svých obchodních cílů? Poradíme vám sedm jednoduchých,…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak si lépe nastavit svůj cirkadiánní rytmus a být spokojenější a výkonnější

198 přečtení

V dnešní době trávíme většinu času uvnitř, pracujeme dlouhé hodiny u obrazovek a spánek často…

Článek v rámci předplatného Jak mohou obchodníci překonat propad v prodeji během letních prázdnin

191 přečtení

Počasí venku nám už čas od času dává vědět, že jaro je tu. A po jaře přichází léto. Pro řadu…

Článek v rámci předplatného Pět tipů, jak strávit víc času prodáváním a méně času hledáním nových kontaktů

189 přečtení

Zdá se vám, že trávíte příliš mnoho času hledáním nových kontaktů a že vám nezbývá příliš času na…

Článek v rámci předplatného Vybudování psychické odolnosti: Klíč k vyšší efektivitě i úspěchu

187 přečtení

Asi každý ví, že stres je zabijákem efektivity a kreativity. Nezdravá úroveň stresu ničí naše…

Článek v rámci předplatného Strategie, díky kterým v call centru snížíte podíl volajících, kteří zavěsí

185 přečtení

Jedním z klíčových údajů, které by si měl každý vedoucí zákaznického call centra hlídat, je…

Článek v rámci předplatného Mezilidské vztahy: Proč je důležité je s klienty budovat i v dnešní moderní době

181 přečtení

Moderní doba je plná automatizace, umělé inteligence a komunikace na dálku. To samozřejmě platí i v…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když je váš vedoucí mikro-manažer

179 přečtení

Mikro-management, tedy až nezdravě intenzivní kontrola práce podřízených ze strany jejich…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když klient nedůvěřuje vaší společnosti

179 přečtení

Důvodů, proč někteří zákazníci nedůvěřují vaší firmě, může být celá řada. Třeba s vámi mají…

Výpis 1324 z celkem 52