5 tipů, jak úspěšně vyjednávat s klienty i obchodními partnery
Každá schůzka, i ta obchodní, je o vyjednávání. Každá ze stran se snaží najít způsob, jak pro sebe z…
Každá schůzka, i ta obchodní, je o vyjednávání. Každá ze stran se snaží najít způsob, jak pro sebe z…
Každý prodejce to někdy zažil. Oslovíte lukrativního klienta (případně on osloví vás), máte s …
AI hýbe světem. I zákaznickým servisem. Umělá inteligence totiž nabízí celou řadu možností, jak může…
To, jakým způsobem mluvíte, mívá v různých životních situacích větší dopad než to, co vlastně přesně…
Víte o tom, že vaši stávající klienti vám mohou pomoci zlepšit vaše prodejní techniky a zdokonalit…
Počasí venku nám už čas od času dává vědět, že jaro je tu. A po jaře přichází léto. Pro řadu…
Používáte hromadné e-maily jako formu marketingu a prodeje? Pak se vám určitě budou hodit…
Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že to je prodejce, který má důvod k&…
Pozvali vás na pohovor? Gratulujeme! Teď však nastal čas se důkladně připravit, abyste měli co…
Příliš mnoho prodejců nabízí příliš mnoho řešení. Od standardní nabídky a základního balíčku se…
O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a jejich celkové spokojenosti…
V dnešní době trávíme většinu času uvnitř, pracujeme dlouhé hodiny u obrazovek a spánek často…