Pět důvodů, proč s vámi potenciální klienti přestanou komunikovat
Každý prodejce to někdy zažil. Oslovíte lukrativního klienta (případně on osloví vás), máte s …
Každý prodejce to někdy zažil. Oslovíte lukrativního klienta (případně on osloví vás), máte s …
AI hýbe světem. I zákaznickým servisem. Umělá inteligence totiž nabízí celou řadu možností, jak může…
Když dojde k propadům prodeje a vám se nedaří uzavírat tolik obchodů, kolik jste plánovali, je…
Počasí venku nám už čas od času dává vědět, že jaro je tu. A po jaře přichází léto. Pro řadu…
Z tisíce odesílatelů e-mailů jen padesát posílá legitimní obchodní zprávy – zbylých 950 jsou spameři…
Víte o tom, že vaši stávající klienti vám mohou pomoci zlepšit vaše prodejní techniky a zdokonalit…
„Elevator pitch“, tedy v češtině „proslov do výtahu“, představuje způsob, jak efektivně oslovit…
Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že to je prodejce, který má důvod k&…
Moderní doba je plná automatizace, umělé inteligence a komunikace na dálku. To samozřejmě platí i v…
V dnešní době trávíme většinu času uvnitř, pracujeme dlouhé hodiny u obrazovek a spánek často…
Příliš mnoho prodejců nabízí příliš mnoho řešení. Od standardní nabídky a základního balíčku se…
Umělá inteligence hýbe světem. A prodej není výjimkou. I obchodníci mohou využít AI k tomu, aby…