Žebříček nejčtenějších článků na Sales News

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak úspěšně vyjednávat s klienty i obchodními partnery

226 přečtení

Každá schůzka, i ta obchodní, je o vyjednávání. Každá ze stran se snaží najít způsob, jak pro sebe z…

Článek v rámci předplatného Pět důvodů, proč s vámi potenciální klienti přestanou komunikovat

221 přečtení

Každý prodejce to někdy zažil. Oslovíte lukrativního klienta (případně on osloví vás), máte s …

Článek v rámci předplatného 6 tipů, jak vám může AI pomoci v zefektivnění zákaznického servisu

217 přečtení

AI hýbe světem. I zákaznickým servisem. Umělá inteligence totiž nabízí celou řadu možností, jak může…

Článek v rámci předplatného Naučte se lépe mluvit a uzavírat tak více obchodů

215 přečtení

To, jakým způsobem mluvíte, mívá v různých životních situacích větší dopad než to, co vlastně přesně…

Článek v rámci předplatného Pět způsobů, jak vám mohou vaši stávající zákazníci pomoci více prodávat

211 přečtení

Víte o tom, že vaši stávající klienti vám mohou pomoci zlepšit vaše prodejní techniky a zdokonalit…

Článek v rámci předplatného Jak mohou obchodníci překonat propad v prodeji během letních prázdnin

210 přečtení

Počasí venku nám už čas od času dává vědět, že jaro je tu. A po jaře přichází léto. Pro řadu…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy, jak pročistit a vylepšit vaši databázi kontaktů pro hromadné e-maily

203 přečtení

Používáte hromadné e-maily jako formu marketingu a prodeje? Pak se vám určitě budou hodit…

Článek v rámci předplatného Když je klient nervózní na schůzce: Co v takovém případě má prodejce dělat?

200 přečtení

Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že to je prodejce, který má důvod k&…

Článek v rámci předplatného Jak uspět na pohovoru na obchodní pozici: Podrobný návod krok po kroku

199 přečtení

Pozvali vás na pohovor? Gratulujeme! Teď však nastal čas se důkladně připravit, abyste měli co…

Článek v rámci předplatného Jak zvýšit svou úspěšnost v prodeji? Nedávejte klientovi na výběr z příliš mnoha možností

197 přečtení

Příliš mnoho prodejců nabízí příliš mnoho řešení. Od standardní nabídky a základního balíčku se…

Článek v rámci předplatného Personalizace: Klíč k efektivnímu zákaznickému servisu i ke spokojeným klientům

197 přečtení

O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a jejich celkové spokojenosti…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak si lépe nastavit svůj cirkadiánní rytmus a být spokojenější a výkonnější

195 přečtení

V dnešní době trávíme většinu času uvnitř, pracujeme dlouhé hodiny u obrazovek a spánek často…

Výpis 1324 z celkem 48