Žebříček nejčtenějších článků na Sales News

Článek v rámci předplatného Jak vylepšit zákaznické centrum: Inspirujte se u britské pobočky Costa Coffee

243 přečtení

Zákaznický servis je výkladní skříní vaší firmy. To, jak zástupci vaší firmy interagují se zákazníky…

Článek v rámci předplatného Naučte se lépe mluvit a uzavírat tak více obchodů

234 přečtení

To, jakým způsobem mluvíte, mívá v různých životních situacích větší dopad než to, co vlastně přesně…

Článek v rámci předplatného Tajemství věrnosti klientů: Jak mít spokojené a loajální zákazníky

233 přečtení

Najít, oslovit, přesvědčit a zaučit nového klienta zpravidla stojí mnohonásobně více, než si udržet…

Článek v rámci předplatného Sedm frází, které vám pomohou dotáhnout obchodní schůzku ke zdárnému konci

231 přečtení

Chcete uzavírat více obchodů a dosahovat tak svých obchodních cílů? Poradíme vám sedm jednoduchých,…

Článek v rámci předplatného Co musí obsahovat atraktivní obchodní nabídka

230 přečtení

„Pošlete mi nabídku.“ Když vás o toto potenciální klient požádá, víte, že vyjednávání o obchodě je…

Článek v rámci předplatného Propadly se vám prodeje? Tyto čtyři otázky vám pomohou najít příčinu

228 přečtení

Když dojde k propadům prodeje a vám se nedaří uzavírat tolik obchodů, kolik jste plánovali, je…

Článek v rámci předplatného Čtyři každodenní návyky, které vám pomohou posunout se na vedoucí pozici

226 přečtení

Jste řadovým členem obchodního týmu a chtěli byste se v budoucnu posunout do jeho vedení? Láká…

Článek v rámci předplatného Vybudování psychické odolnosti: Klíč k vyšší efektivitě i úspěchu

218 přečtení

Asi každý ví, že stres je zabijákem efektivity a kreativity. Nezdravá úroveň stresu ničí naše…

Článek v rámci předplatného Strategie, díky kterým v call centru snížíte podíl volajících, kteří zavěsí

209 přečtení

Jedním z klíčových údajů, které by si měl každý vedoucí zákaznického call centra hlídat, je…

Článek v rámci předplatného 5 kroků k lepšímu time managementu

209 přečtení

Chcete být produktivnější a chcete více prodávat? Chcete mít lepší vyvážení pracovního a osobního…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když klient nedůvěřuje vaší společnosti

209 přečtení

Důvodů, proč někteří zákazníci nedůvěřují vaší firmě, může být celá řada. Třeba s vámi mají…

Článek v rámci předplatného Pět tipů, jak strávit víc času prodáváním a méně času hledáním nových kontaktů

206 přečtení

Zdá se vám, že trávíte příliš mnoho času hledáním nových kontaktů a že vám nezbývá příliš času na…

Výpis 1324 z celkem 47