Žebříček nejčtenějších článků na Sales News

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak potenciálnímu B2B zákazníkovi prokázat respekt a získat si tak jeho důvěru

419 přečtení

Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého prodeje. Proto je až s podivem,…

Článek v rámci předplatného 3 důvody, proč vám vaše webová stránka negeneruje dostatek nových klientů

345 přečtení

Je to už velmi, velmi dávno, co webové stránky sloužily pouze jako jakýsi reklamní plakát firem nebo…

Článek v rámci předplatného Jste v prodeji nováčci? Máme pro vás sedm tipů

320 přečtení

Jak se coby nováček co nejrychleji zaučit a začít ve velkém prodávat? Nejlepší je spoléhat na časem…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak najít své vlastní, kvalitní kontakty na potenciální klienty

317 přečtení

Řada obchodníků se při získávání nových kontaktů zaměřuje na kvantitu a příliš ne na kvalitu. Co je…

Článek v rámci předplatného Tipy pro prodejce, kteří hledají klienty nového start-upu

278 přečtení

Vyvíjení obchodní činnosti pro začínající „start-up“ může mít v porovnání s prací pro zavedenou a…

Článek v rámci předplatného Věty a fráze, které by měli prodejci vypustit ze svého slovníku

258 přečtení

Prodejce musí pečlivě volit každé slovo, které vypustí z úst při komunikaci s potenciálním klientem.…

Článek v rámci předplatného Chcete si získat důvěru potenciálního zákazníka? Osm tipů, jak na to

251 přečtení

Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už je produkt, který…

Článek v rámci předplatného Tři nejlepší fráze, kterými zahájit B2B obchodní jednání

247 přečtení

V mnoha případech se výsledek obchodního jednání rozhodne v prvních několika málo minutách schůzky…

Článek v rámci předplatného Nedaří se vám v prodeji? Tři věci, které možná děláte a které vám brání v úspěchu

234 přečtení

Úspěch v obchodě vyžaduje kromě teoretických znalostí a praxe i odhodlání, tvrdou práci a píli.…

Miroslav Filip, Deloitte

Dlouhodobý investiční produkt představuje novou variantu spoření na penzi

230 přečtení

Prezident Petr Pavel podepsal novelu zákona, která mimo jiné přináší alternativu k již existujícím…

Článek v rámci předplatného „Word of mouth“: Jak docílit toho, aby vás vaši klienti doporučovali svým známým

226 přečtení

Co to je „word of mouth“? Jedná se vlastně o formu marketingu, v rámci které klienti firmy…

Článek v rámci předplatného Logika, emoce a empatie v zákaznickém servisu: Tipy, jak vylepšit klientskou péči

223 přečtení

Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti vám volají nejen aby vyřešili určitý problém,…

Výpis 1324 z celkem 41