Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Pět aktuálních trendů v očekávání mileniálů

Očekávání a požadavky klientů se neustále posouvají. Specifickou klientelou je potom skupina tzv. mileniálů, tedy lidí narozených v 80. a 90. letech minulého…

Článek v rámci předplatného 5 důležitých informací, které se dozvíte z neformálního rozhovoru s klientem

Sednout si s klientem ke schůzce a začít mu rovnou prezentovat váš produkt…

Článek v rámci předplatného Jak aktivovat svoji kreativitu? Tři vědecky podložené metody

Kreativitu v práci si spojujeme hlavně s uměleckými obory – s tancem, s …

Článek v rámci předplatného 5 vět, kterými můžete přejít k podpisu smlouvy

Telefonujete si s klientem nebo s ním máte schůzku, zjišťujete, co…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak se (téměř) zadarmo vzdělávat v obchodních dovednostech

Doba se vyvíjí a vyžaduje, aby se lidé školili, vzdělávali a sledovali…

Článek v rámci předplatného 7 zvyků, které z vás udělají lepšího obchodníka

Být dobrým obchodníkem není pouze o tvrdých dovednostech a technických…

Článek v rámci předplatného Jak se připravit na B2B telefonát s potenciálním klientem

I v době LinkedInu, e-mailů a jiných forem komunikace je telefonování stále…

Článek v rámci předplatného Jak se zbavit strachu z mluvení na veřejnosti?

Veřejný projev je pro některé lidi noční můrou. Pokud se i vám při…

Článek v rámci předplatného Pět tipů, jak podpořit své duševní zdraví během pandemie

Pandemická opatření, práce z domova, nemožnost vídat se se svými kolegy a…

Článek v rámci předplatného Šest cest k získání více kontaktů na nové klienty

Dostatek kontaktů na potenciální klienty je základem úspěšného obchodování.…

Článek v rámci předplatného 3 způsoby, jak navýšit objemy svých prodejů

Při cestě za lepšími obchodními výsledky máte několik možností. Buď můžete…

Článek v rámci předplatného Deset statistik o zákaznickém servisu, které byste měli vědět

Zákaznický servis je alfou a omegou úspěšného byznysu. A především je to…

Článek v rámci předplatného Klíčové vlastnosti úspěšného pracovníka zákaznického servisu

Klientská péče vyžaduje lidi s určitým přístupem. I když někreří lidé…

Výpis 113 z celkem 4281