Pět důvodů, proč marketingu vévodí obsah krátkého rozsahu Takzvaný „short-form content“, neboli obsah krátkého rozsahu, má řadu podob. Jedná se o krátká videa, krátké texty nebo jasně pochopitelné obrázky, které jsou určené…
Prodejní dovednosti a techniky, které jsou (a budou) potřeba i v době umělé inteligence AI, tedy umělá inteligence, postupně přebírá nezanedbatelnou část činnosti…
Affiliate marketing přináší zisk i rizika. Jak správně nastavit smlouvy,…
Čtyři tipy, jak vám AI může pomoct najít více nových potenciálních klientů Jedním z nejdůležitějších úkolů obchodních zástupců je neustále…
Pět jednoduchých kroků k vylepšení vaší zákaznické podpory Klientský servis je výkladní skříní firmy. A dnešní moderní technologie,…
Procesní paralýza: Co to je a proč je tak škodlivá pro klientskou péči? V oblasti organizace práce a řízení zdrojů se můžeme setkat s …
Všechno je v hlavě: Jak mít přístup, který vám zajistí dlouhodobý úspěch v prodeji Co odděluje úspěšné prodejce od těch neúspěšných? Jak se stát dlouhodobě…
Pět bezplatných AI kurzů pro obchodníky Umělá inteligence hýbe světem. A kdo s ní neumí pracovat, ten jako by…
4 triky, které raketově zvýší vaši produktivitu při práci z domova I když mnoho zaměstnavatelů se od myšlenky „home office“ zase vrátila…
Sedm nejzásadnějších tipů pro B2B obchodování B2B obchodování, tedy prodej nikoliv koncovým klientům, ale firmám, má svá…
Radikální změny v zákaznickém chování a vliv byznysových a společenských…
Tipy, jak z jednorázového klienta udělat klienta dlouhodobého Jedním ze zlatých grálů prodeje je umění přetavit jednorázového klienta na…
Tři kroky k zefektivnění vašeho prodejního procesu Jednou za čas by si každý prodejce měl udělat audit svých prodejních…