Jak získat nové klienty na společenských akcích, konferencích a veletrzích Společenská a profesní setkání, konference a veletrhy – to vše jsou akce, na kterých můžete najít nové zákazníky. Pokud tedy víte, jak lidi oslovovat a jak se s&…
Soudní dvůr Evropské unie se zabýval důležitými otázkami z oblasti…
První dojem je klíčový: Jak pozitivně zapůsobit na zákazníka během první minuty Dojem, který prodejce udělá na potenciálního zákazníka, hraje klíčovou roli…
Skeptici, technici a další: Čtyři typy klientů a čtyři prodejní techniky, které na ně platí Přestože je každý klient svým způsobem unikátní a specifický, můžeme podle…
Sedm věcí, které dělají top prodejci jinak Existuje mnoho obecných rad, které vám pomohou zlepšit své prodejní…
Pět důvodů, proč marketingu vévodí obsah krátkého rozsahu Takzvaný „short-form content“, neboli obsah krátkého rozsahu, má řadu…
Prodejní dovednosti a techniky, které jsou (a budou) potřeba i v době umělé inteligence AI, tedy umělá inteligence, postupně přebírá nezanedbatelnou část činnosti…
Affiliate marketing přináší zisk i rizika. Jak správně nastavit smlouvy,…
Čtyři tipy, jak vám AI může pomoct najít více nových potenciálních klientů Jedním z nejdůležitějších úkolů obchodních zástupců je neustále…
Pět jednoduchých kroků k vylepšení vaší zákaznické podpory Klientský servis je výkladní skříní firmy. A dnešní moderní technologie,…
Procesní paralýza: Co to je a proč je tak škodlivá pro klientskou péči? V oblasti organizace práce a řízení zdrojů se můžeme setkat s …
Všechno je v hlavě: Jak mít přístup, který vám zajistí dlouhodobý úspěch v prodeji Co odděluje úspěšné prodejce od těch neúspěšných? Jak se stát dlouhodobě…
Pět bezplatných AI kurzů pro obchodníky Umělá inteligence hýbe světem. A kdo s ní neumí pracovat, ten jako by…