Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Čtyři obchodní lekce od zmrzlinářských aut Family Frost

Když se řekne Family Frost, víceméně každý mileniál si vybaví dětství, žluté auto, charakteristickou melodii a chuť zmrzliny. Prodej zmrzliny z mobilní dodávky je…

Článek v rámci předplatného Jak donutit klienta, aby se „rozhoupal“ k rozhodnutí

Začínající obchodníci se velmi často bojí striktního odmítnutí ze strany…

Článek v rámci předplatného Pět tipů, jak absolvovat stáž a odnést si co nejvíce zkušeností

Absolvování stáže v nějaké významné firmě nebo státní instituci je trendem,…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak vytěžit maximum z otázek adresovaných klientovi

Před samotnou nabídkou je vždy nutné klienta kvalifikovat. Tedy analyzovat…

Článek v rámci předplatného 7 tipů, jak používat emoční inteligenci v každodenní praxi

Emočně inteligentní lidé jsou úspěšnější jak v osobním, tak i pracovním…

Článek v rámci předplatného Je na čase říci si o vyšší plat? Víme, jak na to

Současná ekonomická situace nahrává benefitům pro zaměstnance a zvyšování…

Článek v rámci předplatného Pět nejhorších mýtů o zákaznickém servisu s fatálními následky

Tak jako o všem i o zákaznickém servisu panují některé nepřekonané mýty.…

Článek v rámci předplatného „Mystery shopping“ a další netradiční způsoby, jak vylepšit zákaznický servis

Kdo by nechtěl loajální klientelu? Získávat velké množství nových…

Článek v rámci předplatného Úsměv: nejsilnější prodejní zbraň

Získat si sympatie klienta a vyvolat v něm pocit důvěry ve vaší osobu a…

Jan Hebnar

icon Cross-border e-commerce v Číně – Hlavní výzvy a jak jim čelit

Čína se stala klíčovým trhem pro cross-border e-commerce a stále více firem…

Článek v rámci předplatného Nejčastější námitky klientů a jak na ně reagovat

Schopnost poradit si s námitkami ze strany potenciálních klientů je zcela…

Článek v rámci předplatného Pět zásad uvádění nového produktu na trh

Jen málo věcí je v obchodním prostředí těžší, než prodávat nový produkt.…

Osm inovativních nápadů pro zlepšení výkonu pracovníků call centra

Tým, který má na starosti komunikaci s klienty po telefonu, vyžaduje…

Výpis 113 z celkem 3868
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace