V celé řadě oborů je tolik konkurence a tolik boje o zákazníky, že zaujmout klienta je někdy velmi těžké. Jedním ze způsobů, jak získat určitou konkurenční výhodu v …
Blíží se konec roku, při kterém všichni hodnotí uplynulých dvanáct měsíců a…
Sebelepší produkt nezajistí sám o sobě dlouhodobý růst firmy, která jej…
Výsledky a dlouhodobý úspěch v prodeji jsou do velké míry ovlivněny…
Schůzky face-en-face, tedy tváří v tvář nebo jeden na jednoho, jsou…
Mnoho článků a odborných textů se věnuje tomu, jak pracovat s prvotřídními…
Mnoho obchodníků se zaměřuje na propagaci svého produktu a své firmy a…
Trápí vás momentální propad ve vašich prodejních výsledcích? Rozjíždíte…
Jak se vyvíjí technologie, marketing a prezentace se čím dál tím více…
Jednou z největších výzev, kterým čelí obchodníci téměř na každé schůzce,…
Odprezentovat váš produkt během jednání s klientem je jedna věc. Druhá věc…
I přestože je váš produkt inovativní, výhodný pro klienta a cenově…
Komunikace v rámci obchodního týmu je zcela klíčová pro jeho dlouhodobý…