Telefon, i přes dostupnost modernějších technologií, hraje v prodeji stále zásadní roli. V určité fázi prodeje se obchodníci většinou dříve či později dostanou k…
Ať už berete telefonní prodej jako nutné zlo nebo vás naopak baví, jedná se…
Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější…
Telefonní prodej má v obchodním světě stále své místo jak v B2C tak i v B2B…
Proč jsou scénáře pro telefonní operátory call centra důležité? Protože do…
Ne nadarmo zůstává telefonní prodej na vrcholu prodejních technik a ne…
I v době LinkedInu, e-mailů a jiných forem komunikace je telefonování stále…
Víceméně každá forma prodeje v sobě v nějaké fázi obsahuje i telefonický…
Servisní organizace neustále navrhují inovativní způsoby, jak snížit…
Podle studie NICE inContact Customer Experience (CX) Transformation…
Odborníci na prodej se na začátku své kariéry učí, že pokud chtějí vydělat…
Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…
Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…