Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Chcete se stát esem v prodeji po telefonu? Máme pro vás čtyři tipy

Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se dá naučit. Máme pro vás čtyři triky, které používají ti nejlepší telefonní prodejci.

Článek v rámci předplatného Trapné ticho: Jak se mu vyhnout během obchodního telefonátu s klientem

„Hluchým místem“ při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce…

Článek v rámci předplatného Prodáváte přes telefon? Pak se vyhněte těmto třem nejhorším úvodním frázím

Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější…

Článek v rámci předplatného Jak správně uvést prodejní telefonát s klientem? Máme pro vás několik tipů

Je to typická otázka, kterou při prodeji po telefonu slyšíme v různých…

Článek v rámci předplatného Chcete dodat zaměstnancům v call centru motivaci? Sedm rad, jak na to

Čím lépe se manažer call centra stará o komfort, motivaci a psychickou…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy, jak překonat nervozitu při telefonování si s potenciálními klienty

Telefon, i přes dostupnost modernějších technologií, hraje v prodeji stále…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy, jak ihned vylepšit vaše schopnosti prodeje po telefonu

Ať už berete telefonní prodej jako nutné zlo nebo vás naopak baví, jedná se…

Článek v rámci předplatného Tři příklady, jak nezačínat hovor s klientem při telefonním prodeji

Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější…

Článek v rámci předplatného Základní poučky pro ty, kteří prodávají po telefonu

Telefonní prodej má v obchodním světě stále své místo jak v B2C tak i v B2B…

Článek v rámci předplatného Jak připravit kvalitní scénáře a osnovy pro telefonní prodej

Proč jsou scénáře pro telefonní operátory call centra důležité? Protože do…

Článek v rámci předplatného Nejčastější chyby, které obchodníci dělají při prodeji po telefonu

Ne nadarmo zůstává telefonní prodej na vrcholu prodejních technik a ne…

Článek v rámci předplatného Jak se připravit na B2B telefonát s potenciálním klientem

I v době LinkedInu, e-mailů a jiných forem komunikace je telefonování stále…

Článek v rámci předplatného Jak se při volání klientům odlišit od konkurence

Víceméně každá forma prodeje v sobě v nějaké fázi obsahuje i telefonický…

Výpis 113 z celkem 169