Strategie, díky kterým v call centru snížíte podíl volajících, kteří zavěsí Jedním z klíčových údajů, které by si měl každý vedoucí zákaznického call centra hlídat, je něco, čemu se v angličtině říká „abandon rate“. Tedy podíl…
Chyby, které nesmíte dělat, pokud mluvíte s klienty po telefonu I přes limity, které telefonnímu prodeji před mnoha lety nastavilo GDPR,…
Každý úspěšný prodej po telefonu projde těmito šesti fázemi Prodej po telefonu si mezi prodejci coby prodejní technika vydobyl velmi…
Už žádný strach z obchodování po telefonu: Jak navýšit svoji úspěšnost v pěti krocích Co se týče různých forem prodeje, telefonní prodej téměř suverénně vede…
Nebaví vás prodej po telefonu? Čtyři tipy, jak si jej víc užít (a získat víc klientů) I přes svoji nenahraditelnost a nevyhnutelnost je telefonní prodej u řady…
B2B obchodování po telefonu: Jak najít motivaci k telefonování, když vám schází Pro většinu obchodních odvětví platí, že bez telefonování to nejde.…
Chcete se stát esem v prodeji po telefonu? Máme pro vás čtyři tipy Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se…
Trapné ticho: Jak se mu vyhnout během obchodního telefonátu s klientem „Hluchým místem“ při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce…
Prodáváte přes telefon? Pak se vyhněte těmto třem nejhorším úvodním frázím Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější…
Jak správně uvést prodejní telefonát s klientem? Máme pro vás několik tipů Je to typická otázka, kterou při prodeji po telefonu slyšíme v různých…
Chcete dodat zaměstnancům v call centru motivaci? Sedm rad, jak na to Čím lépe se manažer call centra stará o komfort, motivaci a psychickou…
Čtyři tipy, jak překonat nervozitu při telefonování si s potenciálními klienty Telefon, i přes dostupnost modernějších technologií, hraje v prodeji stále…
Čtyři tipy, jak ihned vylepšit vaše schopnosti prodeje po telefonu Ať už berete telefonní prodej jako nutné zlo nebo vás naopak baví, jedná se…