Brian Tracy: Jak být úspěšným obchodníkem při práci na dálku? Trend společností, které nabízí práci na dálku zaměstnancům vzrostl téměř o 50 % za posledních pět let. Práce z domova má sice mnoho výhod, ale vyžaduje také hodně…
Studie: Jste připraveni utužit si vztahy a spokojenost vašich B2B zákazníků? V médiích se nyní hojně diskutuje o tom, jak COVID-19 ovlivní zážitky…
5 nápadů pro personalizovaný zákaznický zážitek Pozornost firem se stále více upíná ke skvělé zákaznické zkušenosti. Zde je…
Jak uzavřít obchod s klientem na dálku i v nejisté době V oblasti prodeje a vyjednávání vyvolala nejistota a strach šířící se kvůli…
Jak nastavit live chat pro vaše B2B zákazníky Stále více firem používá živý chat k běžné komunikaci se svými obchodními…
Zůstaňte ve spojení i na dálku - vyzkoušejte Google Hangouts Pravděpodobně jsou vám produkty společnosti Google dobře známé. Její…
Základní pravidla telefonního prodeje Jste noví v prodeji? Nikdy jste neobchodovali nebo máte s prodejem jenom…
9 tipů, jak zkrátit průměrnou délku telefonátu v call centru Average Handling Time (AHT) je anglický výraz, který odkazuje na průměrný…
Tři znamení, že váš systém zákaznické péče nefunguje dobře Klientské péči se musí věnovat náležitá pozornost, už jenom z toho důvodu,…
Vybudujte si sebevědomí v telefonním prodeji v 5 krocích Kontaktování potenciálních zákazníků po telefonu je běžnou praxí u většiny…
Prodej po telefonu: Jak zaujmout klienta v první větě Prodej po telefonu je jednou z nejtěžších obchodních disciplín. Telefon ale…
4 předsevzetí kontaktních center pro rok 2019 Začal nový rok a je čas začít aktivně pracovat na předsevzetích, která jsme…
Jak si získat důvěru klienta po telefonu Komunikace obchodníka nebo pracovníka zákaznického servisu s klientem by se…