Tým, který má na starosti komunikaci s klienty po telefonu, vyžaduje neustálou motivaci. Ať už se jedná o zákaznický servis nebo telefonní prodej, zde je osm…
Tipy k navýšení produktivity telefonního kontaktního centra V tomto článku vám přiblížíme ty nejefektivnější tipy, jak v krátkém čase…
Udržet emoce na uzdě při komunikaci s některými klienty může být obtížné.…
Telefonní prodej může být velmi účinným prodejním nástrojem, pokud…
3 nejčastější problémy při telefonátech s potenciálními klienty Při kontaktování klientů po telefonu se poměrně často stává, že telefonát…
I u B2B prodeje probíhá první kontakt s potenciálním zákazníkem velmi často…
Slovníček pracovníka call centra: 20 pozitivních slov a jejich užití ve větách Pracovník call centra, který je v kontaktu s klienty, bohužel celou řadu…
Co dělat a nedělat při prvním kontaktu s klientem po telefonu Telefonní kontakt je i přes veškeré moderní technologie a internet stále…
Telefonní prodej: 6 tipů, jak nevyvíjet příliš velký nátlak Na prodej po telefonu je často nahlíženo jako na zastaralou a příliš…
Pět rad, jak udělat telefonní prodej snesitelnější Buďme zcela upřímní. Prodej po telefonu nepatří mezi nejoblíbenější formy…
Důvěra klienta je zásadní pro úspěšné uzavření obchodu. V případě…
Stále voláte klientům naslepo? Žijete v minulém tisíciletí „Cold calling“, neboli volání naslepo potenciálním klientům, kteří o vaši…
Čtyři věci, na které se ptát uživatelů call centra Úspěšnost call centra a jednotlivých telefonistů se dá měřit různými…