Důvěra klienta je zásadní pro úspěšné uzavření obchodu. V případě telefonního hovoru, kdy nemůžeme využívat celou řadu nástrojů, které nám nabízí osobní jednání…
„Cold calling“, neboli volání naslepo potenciálním klientům, kteří o vaši…
Úspěšnost call centra a jednotlivých telefonistů se dá měřit různými…
Syndrom vyhoření se týká téměř všech profesí. Nejvíce však těch, které jsou…
Jak se zdokonalit v e-mailové, telefonické i osobní komunikaci se…
Dynamika call center se neustále mění, stejně tak očekávání klientů i…
Předvánoční období je obecně časem útlumu. Mnoho lidí nechává všechny změny…
Mnoho úvodních kontaktů s klienty přes telefon končí žádostí ze strany…
Prodej po telefonu je pro některé prodejce zdrojem nechuti a stresu. Přitom…
Ať už berete telefonní prodej jako nutné zlo nebo vás naopak baví, jedná se…
Telefonní prodej téměř suverénně vede mezi nejméně oblíbenými formami…
Udělat ze zákazníků věrné zákazníky není jen tak. Pokud s vámi zákazník…
Anglický termín cold calling označuje volání víceméně naslepo, tedy volání…