Telefonní prodej může být velmi účinným prodejním nástrojem, pokud obchodník ví jak na to. Nová zjištění z oblasti psychologie umožňují formulovat šest triků, jak…
Při kontaktování klientů po telefonu se poměrně často stává, že telefonát…
I u B2B prodeje probíhá první kontakt s potenciálním zákazníkem velmi často…
Pracovník call centra, který je v kontaktu s klienty, bohužel celou řadu…
Telefonní kontakt je i přes veškeré moderní technologie a internet stále…
Na prodej po telefonu je často nahlíženo jako na zastaralou a příliš…
Buďme zcela upřímní. Prodej po telefonu nepatří mezi nejoblíbenější formy…
Důvěra klienta je zásadní pro úspěšné uzavření obchodu. V případě…
„Cold calling“, neboli volání naslepo potenciálním klientům, kteří o vaši…
Úspěšnost call centra a jednotlivých telefonistů se dá měřit různými…
Syndrom vyhoření se týká téměř všech profesí. Nejvíce však těch, které jsou…
Jak se zdokonalit v e-mailové, telefonické i osobní komunikaci se…
Dynamika call center se neustále mění, stejně tak očekávání klientů i…