Slovníček pracovníka call centra: 20 pozitivních slov a jejich užití ve větách

Pracovník call centra, který je v kontaktu s klienty, bohužel celou řadu věcí nemůže ovlivnit. Může však ovlivnit to, jak vyzní jeho slova. Existují negativní a pozitivní slova a reakce klientů jsou při použití různých slov úplně odlišné.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.