Vybudujte si sebevědomí v telefonním prodeji v 5 krocích

Kontaktování potenciálních zákazníků po telefonu je běžnou praxí u většiny obchodních odvětví. Ať už je vaším cílem přímo prodej po telefonu, a věnujete se tedy obchodování po telefonu, anebo pouze přes telefon provádíte první kontakt s klientem a následně s ním jednáte osobně, potřebujete po telefonu znít sebevědomě a profesionálně. A sebevědomí při obchodování po telefonu si můžete vybudovat v pěti postupných krocích.

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace