Existuje celá řada tipů, co dělat s naštvaným zákazníkem. Ovšem pod heslem, že prevence je lepší než řešení následků, stojí určitě za to podívat se na to, jakým…
Kontinuální šetření klientely týkající se její spokojenosti a zkušeností by…
Zákaznický servis se neustále proměňuje, a to společně s očekáváním a…
Jednání se zákazníky v rámci klientské péče někdy může být frustrující,…
Občas není na škodu připomenout si úplné základy. A proto si dnes řekneme…
Zákaznický servis hraje klíčovou roli v tom, jak dotyčnou firmu vnímají…
To, jakým způsobem s klientem mluvíte a jaký komunikační styl zvolíte, má…
Vztahy mezi obchodníkem a klientem jsou založeny na důvěře a efektivní…
Spokojenost klientů s firmami je do velké míry ovlivněna kvalitou…
Klientský servis hraje klíčovou roli ve spokojenosti a loajalitě zákazníků.…
Pražské vývojářské studio Applifting povede pro Telus Health,…
Zákaznický servis hraje klíčovou roli v tom, jak klienti vnímají celou…
Svět retailu se v posledních letech velmi rychle a výrazně mění. Nároky…