Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak vybudovat efektivní systém zákaznické péče

Občas není na škodu připomenout si úplné základy. A proto si dnes řekneme šest nejzákladnějších a nejdůležitějších poznatků o tom, jak by měl vypadat zákaznický…

Článek v rámci předplatného Pět charakteristik špičkového zákaznického servisu

Zákaznický servis hraje klíčovou roli v tom, jak dotyčnou firmu vnímají…

Článek v rámci předplatného Pozitivní vyjadřování: Základ úspěšné komunikace s klientem

To, jakým způsobem s klientem mluvíte a jaký komunikační styl zvolíte, má…

Článek v rámci předplatného Chcete mít pouze samé spokojené klienty? Čtyři tipy, jak na to

Vztahy mezi obchodníkem a klientem jsou založeny na důvěře a efektivní…

18843253

Článek v rámci předplatného Pět nejhorších prohřešků, kterých se můžete dopustit v péči o zákazníky

Spokojenost klientů s firmami je do velké míry ovlivněna kvalitou…

Článek v rámci předplatného Čtyři charakteristiky efektivního zákaznického servisu

Klientský servis hraje klíčovou roli ve spokojenosti a loajalitě zákazníků.…

Článek v rámci předplatného Čtyři charakteristiky zákaznické péče, díky které vám budou vaši klienti věrní

Zákaznický servis hraje klíčovou roli v tom, jak klienti vnímají celou…

DoDo Group Michal Menšík

icon Chytrá práce s poptávkou přinese více udržitelnosti než elektromobil. Datová analytika je pro logistiku klíčová

Svět retailu se v posledních letech velmi rychle a výrazně mění. Nároky…

Článek v rámci předplatného Zásady jednání s rozzlobeným zákazníkem

Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec…

Článek v rámci předplatného 6 tipů, jak motivovat pracovníky zákaznického servisu a mít tak spokojenější klienty

Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s …

Článek v rámci předplatného Tipy, jak získat loajální klientelu

Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…

Článek v rámci předplatného Když se zákazník rozčílí: Tři tipy, jak tuto situaci zvládnout

Naštvaný zákazník představuje pro pracovníka zákaznického servisu velkou…

Výpis 113 z celkem 425