Z obchodního hlediska má pro prodejce strach klienta velký význam. Všichni lidé (včetně zákazníků) se ve skrytu duše něčeho obávají, ať už je to…
Víceméně u všech klientů hraje cena zcela zásadní roli v jejich…
Přemýšlíte, jak vylepšit vaši prodejní prezentaci? Pokoušíte se složitě…
Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout něco, čemu se říká…
Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší…
Pokládání těch správných otázek je základem efektivní interakce s…
Prodejce musí pečlivě volit každé slovo, které vypustí z úst při komunikaci…
Zaujetí klienta po emoční stránce je klíčovým úkolem prodejce. I když by to…
Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů,…
Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého…
Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už…
V mnoha případech se výsledek obchodního jednání rozhodne v …
Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku…