Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Čtyři vlastnosti obchodní nabídky, kterou klient neodmítne

I když je každá oblast podnikání unikátní a technologie i očekávání klientů se neustále vyvíjí, existuje v prodeji několik univerzálně a dlouhodobě platných…

Článek v rámci předplatného Hraní na city jako nutnost: Emoce, které u klienta rozhodují o nákupu produktu

Mnozí si myslíme, že se rozhodujeme hlavně racionálně. A to především v&…

Článek v rámci předplatného Naučte se lépe mluvit a uzavírat tak více obchodů

To, jakým způsobem mluvíte, mívá v různých životních situacích větší dopad…

Článek v rámci předplatného „Na toto nemáme rozpočet“: Jak na tuto odpověď při B2B obchodování reagovat

Světová ekonomika se neustále mění a firmy často argumentují „složitou…

Článek v rámci předplatného Když je klient nervózní na schůzce: Co v takovém případě má prodejce dělat?

Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že to je…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak úspěšně vyjednávat s klienty i obchodními partnery

Každá schůzka, i ta obchodní, je o vyjednávání. Každá ze stran se snaží…

Článek v rámci předplatného Jak zvýšit svou úspěšnost v prodeji? Nedávejte klientovi na výběr z příliš mnoha možností

Příliš mnoho prodejců nabízí příliš mnoho řešení. Od standardní nabídky a…

Článek v rámci předplatného Pravidlo 80/20: Jak vám může pomoci uzavírat více obchodů

I zkušení prodejci někdy dělají začátečnickou chybu během obchodní schůzky…

Článek v rámci předplatného Jak poznáte, zda se vyplatí klientovi věnovat čas? Použijte metodu „BANT“

Jedním z hlavních úkolů prodejce během první schůzky nebo prvního…

Článek v rámci předplatného Čtyři nejčastější chyby během obchodní schůzky, kvůli kterým obchod s klientem neuzavřete

Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní…

Článek v rámci předplatného V prodeji nejde o vás: Uzavírejte víc obchodů tím, že se zaměříte na potřeby klienta

Jedním z častých neduhů prodejců napříč všemi obory je, že mluví víc o…

Článek v rámci předplatného Jak reagovat, když chce klient ukončit schůzku s tím, že si musí nabídku promyslet

Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, co dělat a říkat, když se klientovi zdá vaše nabídka příliš drahá

Mnoho prodejců je vykolejeno, když klient řekne, že nabídka je příliš…

Výpis 113 z celkem 452