Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak ve čtyřech krocích v klientovi vyvolat pocit urgence

Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však ne vždy stačí. Jedním z úkolů prodejce je zajistit, aby zákazník získal pocit, že produkt…

Článek v rámci předplatného Co musí obsahovat úspěšná prodejní prezentace

Obchodní prezentace je jako příběh nebo pohádka: musí mít začátek,…

Článek v rámci předplatného Jak klientovi představit produkt tak, že ho určitě neodmítne

I ten nejlepší možný produkt nebudete schopni prodávat, pokud jej nebudete…

Článek v rámci předplatného Jak klienta během obchodní schůzky skutečně nadchnout? Čtyři rady, které vám s tím pomohou

První obchodní schůzka s klientem je často momentem, kdy se takříkajíc láme…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak formulovat nabídku tak, aby ji klient neodmítnul

Jedna věc se dá říct nespočtem různých způsobů. Obsah vaší nabídky často…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když se klientovi nelíbí vysoká cena vašeho produktu

Nespokojenost s cenou je jednou z nejčastějších výhrad ze strany…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak na klienta během obchodní schůzky zapůsobit dobrým dojmem

Sympatie ze strany klienta vůči prodejci jsou v úspěšném dotažení obchodu…

Článek v rámci předplatného Pokud chcete před klientem působit profesionálně, nedělejte těchto pět věcí

Ať už je váš prodejní styl jakýkoliv, ať už jste extrovertní, žoviální,…

Článek v rámci předplatného „Small talk“, neboli „neformální pokec“. Jak jej používat při schůzkách s klientem

V návodech a knihách pro obchodníky se často dočteme, že bychom na začátku…

Článek v rámci předplatného Čtyři otázky, které by měly z vaší strany zaznít při schůzce s B2B klientem

I když má „business-to-business“ obchodování mnoho společného s B2C…

Článek v rámci předplatného Obchodníci často zalhcují klienta informacemi. Proč je důležité toto nikdy nedělat?

Stává se vám, že máte schůzku s klientem, pro kterého je váš produkt zcela…

Článek v rámci předplatného Oslí můstky, díky kterým můžete při schůzce s klientem přejít k podpisu smlouvy

Jestliže obchodní schůzka probíhá, jak má, dostatečně jste zanalyzovali…

Článek v rámci předplatného Jak překonat strach z odmítnutí ze strany klienta

Strach z odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je poměrně častý…

Výpis 4052 z celkem 441