Čtyři hloupé otázky, které prodejci klientům často pokládají, a přitom by se jim měli vyhnout

Pokládání těch správných otázek je základem efektivní interakce s potenciálním klientem. Tedy za předpokladu, že otázky dávají smysl a nejsou kontraproduktivní. Zde jsou čtyři hloupé otázky, které byste klientům neměli pokládat, ale které jsou z úst obchodníků bohužel stále poměrně často slyšet.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.