Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Proč se vám nepodařilo uzavřít obchod? Na vině je některý z těchto 6 důvodů

Po neúspěšném pokusu o uzavření obchodu je dobré udělat si audit právě uběhlé interakce s potenciálním klientem a zjistit, co se nepovedlo. Pozor byste si měli dát…

Článek v rámci předplatného Jak vyvolat u klienta pocit urgence a uzavírat obchody rychleji

Asi každý obchodní zástupce tuto situaci někdy zažil. Klient projeví zájem,…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak zabránit tomu, aby klient odmítl nabídku kvůli vysoké ceně

Znáte nejčastější chyby, které prodejci dělají při dojednávání ceny…

Článek v rámci předplatného Pět frází, které snižují vaše šance na úspěšné uzavření obchodu

Jednu a tu samou věc lze říct mnoha různými způsoby. A různé výrazy evokují…

Článek v rámci předplatného Šest psychologických triků, které vám pomohou při schůzce s klientem

Aniž bychom si to uvědomovali, v našem rozhodování hrají klíčovou emoce a…

Článek v rámci předplatného 4 otázky, na které musíte znát odpověď, než dáte klientovi nabídku

Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout něco, čemu se říká…

Článek v rámci předplatného Status quo coby největší nepřítel prodeje. 5 tipů, jak ho prolomit.

Mnoho potenciálních zákazníků má podvědomý strach ze změny. A je to zcela…

Článek v rámci předplatného Sedm chyb, kvůli kterým se vám nedaří uzavírat obchody

Celou řadu obchodů se bohužel kvůli chybám na straně prodejce nepodaří…

Ideální obchodník? Musí být empatický a mít sebedisciplínu, shodují se odborníci

Obchodní manažer bezesporu patří v rámci hierarchie firmy mezi ty…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak při obchodní schůzce předcházet námitkám proti ceně

Každý prodejce se bojí námitek proti ceně. Velká část prodejců se ocitne v …

Článek v rámci předplatného Jak před uzavřením obchodu poznat, že se vám klient nevyplatí

Jistě každý prodejce někdy zažil klienta, u kterého si po určité době říká,…

Článek v rámci předplatného Vyprávění příběhů: Trik, kterým klienta určitě zaujmete

Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro…

Článek v rámci předplatného Vyvolejte v klientovi pocit, že váš produkt potřebuje, ve čtyřech krocích

Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však…

Výpis 5365 z celkem 431