5 způsobů, jak potenciálnímu B2B zákazníkovi prokázat respekt a získat si tak jeho důvěru

Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého prodeje. Proto je až s podivem, kolik obchodů ztroskotá na tom, že prodejce se svévolně rozhodne být se zákazníkem hned o začátku příliš familiární (i když ten o to nestojí) nebo dávat naopak klientovi najevo jeho podřadnost. Zde je pět způsobů, jak potenciálnímu klientovi respekt v praxi ukázat.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.