Když chcete prodávat, musíte útočit na city: Tipy, jak působit na klienty na emoční rovině

Zaujetí klienta po emoční stránce je klíčovým úkolem prodejce. I když by to většina zákazníků popřela (protože to ve většině případů skutečně ani neví), rozhodování i o čistě pragmatických a zdánlivě racionálních věcech je do vysoké míry závislé na tom, jaký máme z nabídky osobní pocit. Zaujmout klienta neznamená pouze na něj být milý, ale aktivně ho do celého procesu zapojit, udělat z něj svého spojence v hledání toho nejlepšího řešení. V tomto článku si vysvětlíme, proč je propojení se zákazníkem na emoční rovině tak důležité a jak jej v praxi dosáhnout.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.