Čtyři věty, které vám během jednání s klientem pomohou plynule přejít k podpisu smlouvy Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší nabídkou, domluvily se hrubé podmínky obchodu, klient se vším souhlasí. Teď přichází chvíle,…
Čtyři hloupé otázky, které prodejci klientům často pokládají, a přitom by se jim měli vyhnout Pokládání těch správných otázek je základem efektivní interakce s…
Věty a fráze, které by měli prodejci vypustit ze svého slovníku Prodejce musí pečlivě volit každé slovo, které vypustí z úst při komunikaci…
Když chcete prodávat, musíte útočit na city: Tipy, jak působit na klienty na emoční rovině Zaujetí klienta po emoční stránce je klíčovým úkolem prodejce. I když by to…
Jak klientovi pomoci překonat status quo pomocí otázky „Proč“? Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů,…
5 způsobů, jak potenciálnímu B2B zákazníkovi prokázat respekt a získat si tak jeho důvěru Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého…
Chcete si získat důvěru potenciálního zákazníka? Osm tipů, jak na to Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už…
Tři nejlepší fráze, kterými zahájit B2B obchodní jednání V mnoha případech se výsledek obchodního jednání rozhodne v …
Když klient řekne, že si nabídku chce rozmyslet. Co dělat dál? Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku…
Na co se klienta neptat: Otázky, které byste neměli vyslovit během prodejní schůzky Vhodné otázky a dotazování klienta jsou pro úspěch obchodní schůzky…
Pokud chcete klientovi cokoliv prodat, nesmíte ho zahltit informacemi Jak uvádí slavná studie Microsoftu, průměrný člověk má schopnost udržet…
Jaké má klient finanční možnosti? Otázky, které vám pomohou to zjistit Otázka rozpočtu je pro všechny zúčastněné v obchodním jednání zcela…
Osobní setkávání a jednání: Klíč k úspěchu v prodeji Firem je v každém oboru nespočet. A ještě více je obchodníků, kteří je…