Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Všechno je v hlavě: Jak mít přístup, který vám zajistí dlouhodobý úspěch v prodeji

Co odděluje úspěšné prodejce od těch neúspěšných? Jak se stát dlouhodobě efektivním obchodníkem, kterého jeho profese baví a ke kterému se zákazníci vracejí? Nejde…

Článek v rámci předplatného Sedm nejzásadnějších tipů pro B2B obchodování

B2B obchodování, tedy prodej nikoliv koncovým klientům, ale firmám, má svá…

Zákazník 2030 - 2025

icon 9. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jak se měnit spolu se zákazníky

Radikální změny v zákaznickém chování a vliv byznysových a společenských…

Článek v rámci předplatného Tři kroky k zefektivnění vašeho prodejního procesu

Jednou za čas by si každý prodejce měl udělat audit svých prodejních…

Článek v rámci předplatného Hledání nových klientů: Tipy, které vám pomohou najít kvalitní kontakty

I sebelepší prodejce nebude úspěšný, pokud nebude mít možnost svou nabídku…

Paulo Cunha, CEO společnosti Pipedrive

Obchodníci neplní stanovené cíle, zjistil Pipedrive v globálním průzkumu. Na vině je častá práce z domova i přesčasy

Od roku 2021 klesá počet obchodníků, kteří dosahují předem stanovených…

Článek v rámci předplatného Několik jednoduchých (ale účinných) rad, jak uzavírat více obchodů

Chcete uzavírat více obchodů a chcete, aby vaše prodeje měly větší…

Článek v rámci předplatného Jak prodávají zkušení obchodníci: Čtyři pokročilé prodejní techniky

Zkušenější prodejci, kteří se v obchodním světě pohybují již nějaký…

Článek v rámci předplatného 5 kroků k lepšímu time managementu

Chcete být produktivnější a chcete více prodávat? Chcete mít lepší vyvážení…

Článek v rámci předplatného Vybudování psychické odolnosti: Klíč k vyšší efektivitě i úspěchu

Asi každý ví, že stres je zabijákem efektivity a kreativity. Nezdravá…

Článek v rámci předplatného Krátkodobé a dlouhodobé cíle: Proč je nutné vytyčovat si oboje

Plánování je klíčem k úspěchu. Jasně vytyčené cíle i vymyšlená cesta,…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když klient nedůvěřuje vaší společnosti

Důvodů, proč někteří zákazníci nedůvěřují vaší firmě, může být celá řada.…

Článek v rámci předplatného Obávaný letní útlum: Jak zajistit, aby se vám přes léto nepropadly prodeje

Léto je za dveřmi. A s ním i oprávněná obava řady prodejců, že v létě se…

Výpis 113 z celkem 766