Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Generace Z: Jak úspěšně prodávat mladým zákazníkům

Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a relativizaci zaběhlých pořádků. Jejich požadavky hrají významnou roli v tom, proč se zákaznický…

Článek v rámci předplatného Jak se poučit z nepovedeného obchodu

Neúspěch patří k prodeji a je jeho nutnou, mnohdy každodenní součástí.…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy, díky kterým přestanete být vtíravým a otravným prodejcem

Jedním z nejstarších stereotypů týkajících se prodeje je představa, že…

Článek v rámci předplatného Co to je „upselling“ a jak tuto techniku využít v prodejní praxi

Mnoho firem je ve zvyšování objemu svých prodejů významně závislých na…

Článek v rámci předplatného Nedaří se vám v prodeji? Tři věci, které možná děláte a které vám brání v úspěchu

Úspěch v obchodě vyžaduje kromě teoretických znalostí a praxe i…

Článek v rámci předplatného Jste v prodeji nováčci? Máme pro vás sedm tipů

Jak se coby nováček co nejrychleji zaučit a začít ve velkém prodávat?…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak najít své vlastní, kvalitní kontakty na potenciální klienty

Řada obchodníků se při získávání nových kontaktů zaměřuje na kvantitu a…

Článek v rámci předplatného Tipy pro prodejce, kteří hledají klienty nového start-upu

Vyvíjení obchodní činnosti pro začínající „start-up“ může mít v …

Článek v rámci předplatného Dvě vlastnosti, které obchodníkům nejčastěji brání v úspěchu

Úspěch v obchodě je kombinací mnoha různých faktorů. Největší roli však…

Článek v rámci předplatného Plnění slibů: Prodejní nástroj prodejce i pracovníka zákaznické péče

I v dnešní době počítačů, nových technologií a všeobecně dostupných…

Článek v rámci předplatného Nedaří se vám v B2B obchodování? Víme, v čem dost možná děláte chybu

Zdá se vám, že vaše nabídka je zajímavá a váš produkt je pro zákazníky…

Článek v rámci předplatného Co když jste prodejce vyššího věku? Má to i své výhody

Jako typického prodejce si většinou představíme spíše člověka mladšího…

Článek v rámci předplatného Čtyři rady, jak klientům nabízet nový, nezavedený produkt

Efektivně prodávat nový, neokoukaný a bezprecedentní produkt je v mnoha…

Výpis 113 z celkem 724