 Osobní audit obchodníka: Udělejte si revizi svých obchodních technik
   Osobní audit obchodníka: Udělejte si revizi svých obchodních technik   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Je poměrně lehké „usnout na vavřínech“, spadnout do určité rutiny a přestat se soustředit na neustálé vylepšování svých schopností. Přitom obchodní umění je jako…
 
    Procházíte propadem v prodeji? Poradíme vám, jak se vrátit zpět do zelených čísel
   Procházíte propadem v prodeji? Poradíme vám, jak se vrátit zpět do zelených čísel   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích…
 
    Co dělat, když si chce potenciální B2B klient nabízenou službu řešit interně
   Co dělat, když si chce potenciální B2B klient nabízenou službu řešit interně   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou…
 
    Generace Z: Jak úspěšně prodávat mladým zákazníkům
   Generace Z: Jak úspěšně prodávat mladým zákazníkům   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a…
 
    Jak se poučit z nepovedeného obchodu
   Jak se poučit z nepovedeného obchodu   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Neúspěch patří k prodeji a je jeho nutnou, mnohdy každodenní součástí.…
 
    Čtyři tipy, díky kterým přestanete být vtíravým a otravným prodejcem
   Čtyři tipy, díky kterým přestanete být vtíravým a otravným prodejcem   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Jedním z nejstarších stereotypů týkajících se prodeje je představa, že…
 
    Co to je „upselling“ a jak tuto techniku využít v prodejní praxi
   Co to je „upselling“ a jak tuto techniku využít v prodejní praxi   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Mnoho firem je ve zvyšování objemu svých prodejů významně závislých na…
 
    Nedaří se vám v prodeji? Tři věci, které možná děláte a které vám brání v úspěchu
   Nedaří se vám v prodeji? Tři věci, které možná děláte a které vám brání v úspěchu  Úspěch v obchodě vyžaduje kromě teoretických znalostí a praxe i…
 
    Jste v prodeji nováčci? Máme pro vás sedm tipů
   Jste v prodeji nováčci? Máme pro vás sedm tipů   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Jak se coby nováček co nejrychleji zaučit a začít ve velkém prodávat?…
 
    3 tipy, jak najít své vlastní, kvalitní kontakty na potenciální klienty
   3 tipy, jak najít své vlastní, kvalitní kontakty na potenciální klienty   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Řada obchodníků se při získávání nových kontaktů zaměřuje na kvantitu a…
 
    Tipy pro prodejce, kteří hledají klienty nového start-upu
   Tipy pro prodejce, kteří hledají klienty nového start-upu   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Vyvíjení obchodní činnosti pro začínající „start-up“ může mít v …
 
    Dvě vlastnosti, které obchodníkům nejčastěji brání v úspěchu
   Dvě vlastnosti, které obchodníkům nejčastěji brání v úspěchu   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Úspěch v obchodě je kombinací mnoha různých faktorů. Největší roli však…
 
    Plnění slibů: Prodejní nástroj prodejce i pracovníka zákaznické péče
   Plnění slibů: Prodejní nástroj prodejce i pracovníka zákaznické péče   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    I v dnešní době počítačů, nových technologií a všeobecně dostupných…