 Čtyři zvyky těch nejlepších obchodníků
   Čtyři zvyky těch nejlepších obchodníků   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Co dělají ti nejlepší obchodníci jinak? Kromě určitého osobního charisma, intuice, tvrdé práce a zkušeností jsou především mistry v efektivním využívání času a v …
 
    Prodáváte produkty nového start-upu na zavedeném trhu? Máme pro vás několik tipů
   Prodáváte produkty nového start-upu na zavedeném trhu? Máme pro vás několik tipů   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Silně konkurenční trhy, kde se o přízeň klientely přetahují řady zavedených…
 
    Sebevědomí jako klíč k úspěchu v prodeji. Dá se mu naučit?
   Sebevědomí jako klíč k úspěchu v prodeji. Dá se mu naučit?   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Slovní spojení „nesebevědomý prodejce“ zní téměř jako vtip. Bez…
 
    Propadly se vám obchodní výsledky? Pak možná děláte jednu z těchto pěti chyb
   Propadly se vám obchodní výsledky? Pak možná děláte jednu z těchto pěti chyb   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Propad v obchodních výsledcích je něco, čím si čas od času projde každý…
 
    Sháníte B2B klienty pro nový start-up? Tři tipy, jak na to
   Sháníte B2B klienty pro nový start-up? Tři tipy, jak na to   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Máte na starosti prodej pro novou firmu nebo jste dokonce sami založili…
 
    Chcete více prodávat? Přesvědčte klienta, že je výjimečný
   Chcete více prodávat? Přesvědčte klienta, že je výjimečný   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Mnoho prodejců má obavy o to, jestli jejich klienti budou na produkt mít a…
 
    Přišli jste o klienta? Není vše ztraceno. Čtyři způsoby, jak jej získat zpět
   Přišli jste o klienta? Není vše ztraceno. Čtyři způsoby, jak jej získat zpět   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Pokud věnujete veškerý váš pracovní čas tomu, abyste nacházeli nové…
 
    Dvě netradiční techniky, jak od jednání s klientem přejít k podpisu smlouvy
   Dvě netradiční techniky, jak od jednání s klientem přejít k podpisu smlouvy   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Ukončení „námluv“ a přechod k nabídce, jejímu odsouhlasení a podpisu…
 
    Otevírání uzavřeného případu: Čtyři tipy, jak oslovit klienta, který vás už jednou odmítl
   Otevírání uzavřeného případu: Čtyři tipy, jak oslovit klienta, který vás už jednou odmítl   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    To, že vás klient jednou odmítne, ještě neznamená, že se nemůžete v…
 
    Tři tipy, jak přesvědčit klienta k přechodu od konkurence k vaší firmě
   Tři tipy, jak přesvědčit klienta k přechodu od konkurence k vaší firmě   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Oslovujete především klienty, kteří už službu nebo produkt, který nabízíte,…
 
    Čtyři fatální chyby, kterých se nesmíte dopustit při B2B prodeji
   Čtyři fatální chyby, kterých se nesmíte dopustit při B2B prodeji   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Business-to-Business obchodování a Business-to-Customer obchodování jsou si…
 
    „Decision-maker“: Kdo to je, proč musíte mluvit s ním a jak jej poznáte?
   „Decision-maker“: Kdo to je, proč musíte mluvit s ním a jak jej poznáte?   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    „Decision-maker“ je anglický termín, který bychom mohli přeložit výrazem „…
 
    3 tipy pro ty, kteří musí v rámci své práce prodávat, ale prodej je jim cizí
   3 tipy pro ty, kteří musí v rámci své práce prodávat, ale prodej je jim cizí   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Prodej není pro všechny. Nebo aspoň ne pro všechny, kteří neprošli žádným…