Tipy pro prodejce, kteří hledají klienty nového start-upu

Vyvíjení obchodní činnosti pro začínající „start-up“ může mít v porovnání s prací pro zavedenou a známou firmu poněkud frustrující a náročné. I přestože často víte, že váš produkt je inovativní a exkluzivní, lidé jednoduše dávají přednost značkám, které znají, a přesvědčovat někoho o kvalitách vašeho řešení bez zázemí stabilní a tradiční firmy je výzvou i pro ty nejzkušenější prodejce. Zde je sedm tipů pro ty, kteří obchodují s produkty „start-upů“.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.