Procesní paralýza: Co to je a proč je tak škodlivá pro klientskou péči?

V oblasti organizace práce a řízení zdrojů se můžeme setkat s termínem „procesní paralýza“. Jedná se o jev, kdy je skupina lidí (nebo i celá firma) natolik zaneprázdněna následováním daných pravidel, že funguje neefektivně a pomalu. To má samozřejmě negativní dopad na fungování celého týmu. Bohužel, tato situace poměrně často nastává u  týmů zodpovědných za zákaznický servis. Proč tomu tak je, proč je zrovna u těchto týmů procesní paralýza tak škodlivá a jak se z ní dostat?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.