Co dělají ti nejlepší obchodníci jinak? Kromě určitého osobního charisma, intuice, tvrdé práce a zkušeností jsou především mistry v efektivním využívání času a v …
Silně konkurenční trhy, kde se o přízeň klientely přetahují řady zavedených…
Slovní spojení „nesebevědomý prodejce“ zní téměř jako vtip. Bez…
Propad v obchodních výsledcích je něco, čím si čas od času projde každý…
Máte na starosti prodej pro novou firmu nebo jste dokonce sami založili…
Mnoho prodejců má obavy o to, jestli jejich klienti budou na produkt mít a…
Pokud věnujete veškerý váš pracovní čas tomu, abyste nacházeli nové…
Ukončení „námluv“ a přechod k nabídce, jejímu odsouhlasení a podpisu…
To, že vás klient jednou odmítne, ještě neznamená, že se nemůžete v…
Oslovujete především klienty, kteří už službu nebo produkt, který nabízíte,…
Business-to-Business obchodování a Business-to-Customer obchodování jsou si…
„Decision-maker“ je anglický termín, který bychom mohli přeložit výrazem „…
Prodej není pro všechny. Nebo aspoň ne pro všechny, kteří neprošli žádným…