 Nedaří se vám v B2B obchodování? Víme, v čem dost možná děláte chybu
   Nedaří se vám v B2B obchodování? Víme, v čem dost možná děláte chybu  Zdá se vám, že vaše nabídka je zajímavá a váš produkt je pro zákazníky potřebný, ale i přes veškerou snahu si od vás v rámci B2B klienti příliš nic nekupují? Důvodů…
 
    Co když jste prodejce vyššího věku? Má to i své výhody
   Co když jste prodejce vyššího věku? Má to i své výhody   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Jako typického prodejce si většinou představíme spíše člověka mladšího…
 
    Čtyři rady, jak klientům nabízet nový, nezavedený produkt
   Čtyři rady, jak klientům nabízet nový, nezavedený produkt   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Efektivně prodávat nový, neokoukaný a bezprecedentní produkt je v mnoha…
 
    Zámožná klientela: Jak efektivně prodávat VIP klientům
   Zámožná klientela: Jak efektivně prodávat VIP klientům   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete…
 
    Tři základní koeficienty v analýze úspěšnosti prodejce
   Tři základní koeficienty v analýze úspěšnosti prodejce   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a…
 
    Čelíte propadu v prodeji? Tři věci, které musíte změnit
   Čelíte propadu v prodeji? Tři věci, které musíte změnit   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Existuje celá řada příčin, díky kterým mohou přestat jít obchody vaší…
 
    Co musíte jako prodejce udělat, aby se k vám zákazník příště znovu vrátil
   Co musíte jako prodejce udělat, aby se k vám zákazník příště znovu vrátil   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Prodej současným a bývalým klientům je u mnoha společností daleko…
 
    Proč byste nikdy neměli jít s cenou příliš dolů
   Proč byste nikdy neměli jít s cenou příliš dolů   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších…
 
    Šest tipů, jak prodat cokoliv komukoliv
   Šest tipů, jak prodat cokoliv komukoliv   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Víte, jak se pozná skutečně dobrý prodejce? Tak, že dovede svůj styl…
 
    Humor: účinný nástroj v marketingu i prodeji
   Humor: účinný nástroj v marketingu i prodeji   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný,…
 
    Snažíte se prodej vždy co nejvíc urychlit? Možná děláte chybu
   Snažíte se prodej vždy co nejvíc urychlit? Možná děláte chybu   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Čím kratší dobu trvá prodejní cyklus od okamžiku prvního kontaktu s …
 
    Tři tipy obchodní zástupce malých firem, jak prodávat více
   Tři tipy obchodní zástupce malých firem, jak prodávat více   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Pracovat pro malé podniky, které nemají k dispozici velké finanční…
 
    Jak udělat na klienta dobrý první dojem? Pomozte si tím, že se vhodně obléknete
   Jak udělat na klienta dobrý první dojem? Pomozte si tím, že se vhodně obléknete   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    To, jak se oblékáte, má zcela jasný a prokazatelný vliv na to, jak vás lidé…