Co dělat, když klient nedůvěřuje vaší společnosti

Důvodů, proč někteří zákazníci nedůvěřují vaší firmě, může být celá řada. Třeba s vámi mají špatnou zkušenost. Nebo vás pomluvila vaše konkurence, případně mají o tom, co nabízíte, zkreslené představy. Jak můžete řešit situaci, kdy klient nedůvěřuje společnosti, kterou zastupujete? Zde je několik tipů.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.