 Specifika lukrativní klientely: Jak úspěšně prodávat VIP zákazníkům
   Specifika lukrativní klientely: Jak úspěšně prodávat VIP zákazníkům   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Jistě ve vašem oboru máte prestižní klienty, které byste rádi viděli ve svém portfoliu. A to nejen kvůli jejich penězům, ale i kvůli referencím pro případné…
 
    Začátečnické chyby prodejců: Čemu se na začátku vaší obchodní kariéry vyhnout
   Začátečnické chyby prodejců: Čemu se na začátku vaší obchodní kariéry vyhnout   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Prodejci jsou dnes velmi žádanou profesí. Jejich práce je klíčová pro…
 
    Zavádíte na trh nový produkt? 4 tipy, jak překlenout počáteční ztrátové období
   Zavádíte na trh nový produkt? 4 tipy, jak překlenout počáteční ztrátové období   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Po spuštění nového produktu či produktové řady nebo po vstupu start-upu na…
 
    Perfekcionisté nebývají dobrými obchodníky: 4 tipy, jak se perfekcionismu zbavit
   Perfekcionisté nebývají dobrými obchodníky: 4 tipy, jak se perfekcionismu zbavit   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Většina lidí má tendenci perfekcionismus většinou v pracovním…
 
    4 tipy, jak hledat (a nacházet) nové potenciální klienty
   4 tipy, jak hledat (a nacházet) nové potenciální klienty   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Ať už je naše klientská základna jakkoliv velká a oddanost klientů…
 
    Jak v roce 2025 překonat všechny své dosavadní prodejní výsledky
   Jak v roce 2025 překonat všechny své dosavadní prodejní výsledky   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Rádi byste dosahovali lepších prodejních výsledků? Nedaří se vám teď tak,…
 
    Tři tipy, jak prodávat vaše produkty na novém, nezavedeném trhu
   Tři tipy, jak prodávat vaše produkty na novém, nezavedeném trhu   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Většina obchodních pozic se nachází v rámci trhů a odvětví, která jsou…
 
    Pět základních technik v B2B prodeji
   Pět základních technik v B2B prodeji   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    B2B prodej je jiná disciplína než prodej koncovým spotřebitelům (B2C).…
 
    Pracujete jako prodejce pro start-up? Poradíme vám, jak najít první klienty
   Pracujete jako prodejce pro start-up? Poradíme vám, jak najít první klienty   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Máte skvělý inovativní nápad? Jste schopni vyrobit produkt, který má…
 
    Poznej svého klienta: 3 způsoby, jak lépe poznat profil vašeho ideálního zákazníka
   Poznej svého klienta: 3 způsoby, jak lépe poznat profil vašeho ideálního zákazníka   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Každý obchodník a každý člověk, co nabízí nějaké produkty nebo služby by…
 
    Efekt „FOMO“: Jak tento psychologický koncept využít při prodeji
   Efekt „FOMO“: Jak tento psychologický koncept využít při prodeji   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Efekt „FOMO“ (Fear of Missing Out, tedy strach z promeškání) je mocný…
 
    Tipy, jak vytvořit nový produkt, o který bude mezi klienty zájem a bude se vám snadno prodávat
   Tipy, jak vytvořit nový produkt, o který bude mezi klienty zájem a bude se vám snadno prodávat   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Proč se některé produkty prodávají snadno a jiné vůbec? Často je na vině…
 
    Co dělat, když už má potenciální klient dodavatele a nechce s vámi nic řešit?
   Co dělat, když už má potenciální klient dodavatele a nechce s vámi nic řešit?   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Vzhledem k tomu, že každý člověk ze své vrozené podstaty hledá…