5 steps towards better time management

5 kroků k lepšímu time managementu

Do you want to be more productive and increase your sales? Do you want to achieve a better work-life balance, spend less time procrastinating and more time working effectively and resting well? If so, here are five steps to better time management.

These tips were published by Selling Power.

Be well-prepared for sales meetings

Thorough preparation for sales meetings may not seem like a time management strategy, but it is. Good preparation allows you to understand your clients better and present your product more effectively, increasing the chances of closing deals during meetings and ultimately reducing the number of meetings needed.

Focus on high value activities

Generally, prioritize tasks that are important and generate value. People often get overwhelmed by tasks that seem urgent or unavoidable but yield little return. Define which tasks are truly promising and of high priority, and focus your energy on those.

Plan each workday in advance

Plan each day ahead of time, ideally the day before. Schedule not only specific activities, but also breaks, rest periods, and time for strategic planning.

Learn to identify lost causes early

The sooner you can recognize prospects that are not worth your time and resources, the more efficient you will become.

Automate or eliminate routine or administrative work

Routine tasks and administrative duties are productivity and creativity killers. Try to reduce, automate, delegate, or simplify these tasks as much as possible. This will free you to concentrate on work that truly drives your success.



-mm-

 

    5 kroků k lepšímu time managementu

    Chcete být produktivnější a chcete více prodávat? Chcete mít lepší vyvážení pracovního a osobního života a trávit méně času prokrastinací a více času efektivní prací a kvalitním odpočinkem? Pak tu pro vás máme pět kroků k lepšímu time managementu.

    Tyto tipy uveřejnil web Selling Power.

    Dobře se připravujte na prodejní schůzky

    Kvalitní příprava na obchodní schůzky nezní jako něco, co by vám mělo pomoci lépe si organizovat čas. Ale je to tak. Kvalitní příprava vám umožní lépe poznat klienty a lépe odprezentovat váš produkt, díky čemuž budete častěji na schůzkách uzavírat obchody a nebudete jich ve výsledku muset absolvovat tolik.

    Věnujte se aktivitám, které vám přinesou vysokou hodnotu

    Snažte se obecně věnovat úkolům, které jsou důležité a přinesou vám hodnotu. Lidé se často nechají zahltit úkoly, které se zdají nutné a nevyhnutelné, ale je jich příliš a žádnou větší hodnotu vám nepřinesou. Definujte, které úkoly jsou perspektivní a mají vysokou prioritu, a na ty se zaměřte.

    Naplánujte si předem každý pracovní den

    Každý den si předem naplánujte. Ideálně ještě den předtím. Naplánujte si nejenom konkrétní aktivity, ale i přestávky, pauzy k odpočinku a čas vyhrazený na strategické plánování.

    Naučte se rozpoznávat předem ztracené případy

    Čím dříve rozpoznáte případy, na které nemá cenu plýtvat energií a zdroji, tím efektivnější budete.

    Automatizujte (nebo úplně zrušte) rutinní nebo administrativní práci

    Rutinní práce a administrativní úkony jsou zabijákem produktivity a kreativity. Pokuste se proto administrativu co nejvíce eliminovat, automatizovat, delegovat nebo alespoň zjednodušit. Tak, abyste se mohli soustředit na úkoly, které vám skutečně přinesou úspěch.

     

    -mm-

     

    Zdroj: Selling Power - online verze amerického časopisu určeného pro ředitele obchodu
    Zobrazit přehled článků ze zdroje Selling Power
    Štítky: Prodejní techniky