 Všechno je v hlavě: Jak mít přístup, který vám zajistí dlouhodobý úspěch v prodeji
   Všechno je v hlavě: Jak mít přístup, který vám zajistí dlouhodobý úspěch v prodeji   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Co odděluje úspěšné prodejce od těch neúspěšných? Jak se stát dlouhodobě efektivním obchodníkem, kterého jeho profese baví a ke kterému se zákazníci vracejí? Nejde…
 
    Sedm nejzásadnějších tipů pro B2B obchodování
   Sedm nejzásadnějších tipů pro B2B obchodování   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    B2B obchodování, tedy prodej nikoliv koncovým klientům, ale firmám, má svá…
 
    9. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jak se měnit spolu se zákazníky
 9. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jak se měnit spolu se zákazníky  Radikální změny v zákaznickém chování a vliv byznysových a společenských…
 
    Tři kroky k zefektivnění vašeho prodejního procesu
   Tři kroky k zefektivnění vašeho prodejního procesu   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Jednou za čas by si každý prodejce měl udělat audit svých prodejních…
 
    Hledání nových klientů: Tipy, které vám pomohou najít kvalitní kontakty
   Hledání nových klientů: Tipy, které vám pomohou najít kvalitní kontakty   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    I sebelepší prodejce nebude úspěšný, pokud nebude mít možnost svou nabídku…
 
   Od roku 2021 klesá počet obchodníků, kteří dosahují předem stanovených…
 
    Několik jednoduchých (ale účinných) rad, jak uzavírat více obchodů
   Několik jednoduchých (ale účinných) rad, jak uzavírat více obchodů   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Chcete uzavírat více obchodů a chcete, aby vaše prodeje měly větší…
 
    Jak prodávají zkušení obchodníci: Čtyři pokročilé prodejní techniky
   Jak prodávají zkušení obchodníci: Čtyři pokročilé prodejní techniky  Zkušenější prodejci, kteří se v obchodním světě pohybují již nějaký…
 
    5 kroků k lepšímu time managementu
   5 kroků k lepšímu time managementu   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Chcete být produktivnější a chcete více prodávat? Chcete mít lepší vyvážení…
 
    Vybudování psychické odolnosti: Klíč k vyšší efektivitě i úspěchu
   Vybudování psychické odolnosti: Klíč k vyšší efektivitě i úspěchu   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Asi každý ví, že stres je zabijákem efektivity a kreativity. Nezdravá…
 
    Krátkodobé a dlouhodobé cíle: Proč je nutné vytyčovat si oboje
   Krátkodobé a dlouhodobé cíle: Proč je nutné vytyčovat si oboje  Plánování je klíčem k úspěchu. Jasně vytyčené cíle i vymyšlená cesta,…
 
    Co dělat, když klient nedůvěřuje vaší společnosti
   Co dělat, když klient nedůvěřuje vaší společnosti   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Důvodů, proč někteří zákazníci nedůvěřují vaší firmě, může být celá řada.…
 
    Obávaný letní útlum: Jak zajistit, aby se vám přes léto nepropadly prodeje
   Obávaný letní útlum: Jak zajistit, aby se vám přes léto nepropadly prodeje   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Léto je za dveřmi. A s ním i oprávněná obava řady prodejců, že v létě se…