 3 tipy, jak zkrátit průměrnou délku vašeho prodejního cyklu a snadněji dosahovat prodejních cílů
   3 tipy, jak zkrátit průměrnou délku vašeho prodejního cyklu a snadněji dosahovat prodejních cílů   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Prodejní cyklus, to je celá cesta od bodu A do bodu Z, tj. od počátečního oslovení klienta až po samotný podpis smlouvy, dodání zboží č služby a následnou…
 
    Devět neobvyklých, ale užitečných prodejních tipů
   Devět neobvyklých, ale užitečných prodejních tipů   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Moderní doba vyžaduje moderní přístupy. Dvojnásob to potom platí i u…
 
    Čtyři základní osobnostní typy klientů. A tipy, jak k nim přistupovat
   Čtyři základní osobnostní typy klientů. A tipy, jak k nim přistupovat   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    V dnešní době se již nenosí paušální řešení, která jsou stejná pro všechny.…
 
    Hvězdní prodejci jsou především skvělí vyjednavači. Tři kroky k osvojení umění vyjednávání
   Hvězdní prodejci jsou především skvělí vyjednavači. Tři kroky k osvojení umění vyjednávání   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Umění vyjednávat je jedním ze základních pilířů obchodní problematiky.…
 
    Co klientům na obchodnících nejvíc vadí? A jak se takovému chování vyhnout?
   Co klientům na obchodnících nejvíc vadí? A jak se takovému chování vyhnout?   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Mnoho lidí, kteří jsou vůči svému okolí otravní, si často ani své…
 
    Odmítl vás klient? Pět způsobů, jak neúspěch přetavit v příležitost
   Odmítl vás klient? Pět způsobů, jak neúspěch přetavit v příležitost   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Dá se říci, že v drtivé většině oborů…
 
    Co to je „elevator pitch“ a proč jím musí každý úspěšný prodejce disponovat?
   Co to je „elevator pitch“ a proč jím musí každý úspěšný prodejce disponovat?   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    V anglickém jazyce můžete v souvislosti s prodejními technikami často…
 
    Deset tipů, jak uzavírat více obchodů
   Deset tipů, jak uzavírat více obchodů   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Chcete více prodávat? Potřebovali byste si připomenout základní prodejní…
 
    Krize jako příležitost, aneb Jak prodávat i během recese
   Krize jako příležitost, aneb Jak prodávat i během recese   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Rostoucí inflace, ceny komodit a energií na vzestupu, vyšší vstupní náklady…
 
    Prodej a time management: 3 věci, které vás možná zbytečně připravují o čas
   Prodej a time management: 3 věci, které vás možná zbytečně připravují o čas   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    V prodeji obecně platí, že dobrý prodejce musí být zároveň skvělý i v time…
 
    Čtyři rady, jak se nenechat vykolejit odmítnutím ze strany klienta
   Čtyři rady, jak se nenechat vykolejit odmítnutím ze strany klienta   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Pro mnoho lidí znamenají odmítnutí ze…
 
    Několik tipů pro začínající prodejce, kteří mají obavy kvůli svému nízkému věku
   Několik tipů pro začínající prodejce, kteří mají obavy kvůli svému nízkému věku   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Někteří začínající prodejci mohou mít kvůli svému nízkému věku obavy, aby…
 
    Potřebujete zlepšit své prodejní výsledky? Poradíme vám, jak na to
   Potřebujete zlepšit své prodejní výsledky? Poradíme vám, jak na to   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Procházíte si propadem vašich prodejních čísel? Potřebujete zlepšit své…