 Máte malou prodejní úspěšnost? Možná je problém v kvalitě vašich kontaktů
   Máte malou prodejní úspěšnost? Možná je problém v kvalitě vašich kontaktů   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Někdy méně znamená více. Co se týče kontaktů na potenciální klienty, platí pravidlo, že kvalita předčí kvantitu. Pokud máte stovky kontaktů, ale jejich kvalita…
 
    Pět tipů, jak v krátkém čase vylepšit své obchodní výsledky
   Pět tipů, jak v krátkém čase vylepšit své obchodní výsledky   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Rádi byste zlepšili své obchodní výsledky? Procházíte ne zcela úspěšným…
 
    6. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jak se měnit spolu se zákazníky
 6. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jak se měnit spolu se zákazníky  Poslední dva roky se svět radikálně změnil a my s ním. Několik vln…
 
    Když se klient přestane ozývat, aneb Jak nenechat obchod „vyšumět“
   Když se klient přestane ozývat, aneb Jak nenechat obchod „vyšumět“   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Mnoho obchodů nevyjde z toho důvodu, že klient nabídku jednoduše odmítne. V…
 
    3 tipy, jak udělat z jednorázového klienta dlouhodobého
   3 tipy, jak udělat z jednorázového klienta dlouhodobého   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Získat nového klienta stojí v průměru pětkrát více, než si udržet toho…
 
    4 základní charakterové typy klientů (a jak s nimi pracovat)
   4 základní charakterové typy klientů (a jak s nimi pracovat)   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Každý jednotlivý případ v obchodě je individuální a je potřeba jej také tak…
 
    Pět nejlepších zdrojů kontaktů na nové potenciální klienty
   Pět nejlepších zdrojů kontaktů na nové potenciální klienty   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Bez kvalitních kontaktů na nové potenciální klienty nemůže ani hvězdný…
 
    Co dělá úspěšné prodejce úspěšnými?
   Co dělá úspěšné prodejce úspěšnými?   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Co odděluje skutečně dlouhodobě úspěšné obchodníky od ostatních? Co…
 
    Jak od stávajících klientů získávat kontakty na nové potenciální zákazníky?
   Jak od stávajících klientů získávat kontakty na nové potenciální zákazníky?   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Odkazování na nové potenciální zákazníky přímo vašimi současnými klienty je…
 
    Jak získat důvěru klienta snadno a rychle v osmi krocích
   Jak získat důvěru klienta snadno a rychle v osmi krocích   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už…
 
    Čtyři důvody, proč i introvert může být dobrým obchodníkem
   Čtyři důvody, proč i introvert může být dobrým obchodníkem   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Když se řekne „prodejce“, většina lidí si asi v první chvíli vybaví někoho…
 
    Stačí nepatrně změnit přístup a můžete se ihned stát lepším prodejcem
   Stačí nepatrně změnit přístup a můžete se ihned stát lepším prodejcem   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Chcete v krátkém časovém horizontu vylepšit své prodejní výsledky? Chcete…
 
    Jak co nejdříve poznat klienta, který se vám nevyplatí
   Jak co nejdříve poznat klienta, který se vám nevyplatí   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Není klient jako klient. A ne vždy se uzavření obchodu vyplatí. Existují…