 Čtyři tipy, jak prodávat nový produkt, který je zatím na trhu neznámý
   Čtyři tipy, jak prodávat nový produkt, který je zatím na trhu neznámý   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Prodávat produkty v záplavě konkurence je rozhodně těžké. Možná ještě těžší ale je prodávat klientům produkt, který je unikátní a na trhu zatím neznámý. Máme pro vás…
 
    Sedm tipů pro prodejní nováčky
   Sedm tipů pro prodejní nováčky  Jste noví ve světě obchodu? Chcete se stát úspěšným prodejcem? V dnešním…
 
    B2B prodej: Jak poznat, že je vhodný čas firmu oslovit s nabídkou?
   B2B prodej: Jak poznat, že je vhodný čas firmu oslovit s nabídkou?   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Načasování je B2B obchodování klíčové. Nové firemní klienty byste měli…
 
    Když se obchodům nedaří: Tři tipy, které vám pomohou postavit se opět na nohy
   Když se obchodům nedaří: Tři tipy, které vám pomohou postavit se opět na nohy   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Každý obchodník si tím občas projde. Občasný propad v prodeji je součástí…
 
    Tři překvapivé důvody, proč se vám možná přestalo dařit v prodeji
   Tři překvapivé důvody, proč se vám možná přestalo dařit v prodeji   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Daří se vám domlouvat obchodní jednání s klienty, ale nakonec z nich…
 
    Jste mladý, začínající prodejce? Poradíme vám, jak na klienty působit profesionálně
   Jste mladý, začínající prodejce? Poradíme vám, jak na klienty působit profesionálně   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Častým problémem prodejců, kteří v obchodní kariéře začínají, je, že si…
 
    Procházíte obdobím propadu obchodů? Poradíme vám, jak zase začít prodávat
   Procházíte obdobím propadu obchodů? Poradíme vám, jak zase začít prodávat   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Každému obchodníkovi se čas od času stane, že mu klesnou prodejní čísla.…
 
    Specifika B2B obchodování: Jak uspět při oslovování firemních klientů
   Specifika B2B obchodování: Jak uspět při oslovování firemních klientů   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Někdy se říká, že B2B obchodování je akorát převlečené B2C obchodování,…
 
    3 tipy, co dělat, když má klient kromě vaší nabídky ještě nabídku konkurence
   3 tipy, co dělat, když má klient kromě vaší nabídky ještě nabídku konkurence   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    V prakticky všech oborech se stává, že klienti neváhají jít k více…
 
    Čtyři tipy, jak více prodávat
   Čtyři tipy, jak více prodávat   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Rádi byste navýšili své prodeje? Nejste spokojení se svými obchodními…
 
    Když obchody nejdou: Co dělat při propadu vašich prodejů
   Když obchody nejdou: Co dělat při propadu vašich prodejů   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Každý obchodník někdy zažil situaci, kdy se mu přestalo dařit. To, jestli…
 
    V jednoduchosti je síla: Jak zajistit, že vaší nabídkou klienta doopravdy zaujmete
   V jednoduchosti je síla: Jak zajistit, že vaší nabídkou klienta doopravdy zaujmete   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Zákazníci dnes mají ve většině oborů možnost vybírat si z celé řady…
 
    Čtyři zásady úspěšné komunikace s klientem
   Čtyři zásady úspěšné komunikace s klientem   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Efektivní komunikace tvoří základ jak mezilidských vztahů, tak i vztahů…