Jedním z častých neduhů prodejců napříč všemi obory je, že mluví víc o sobě a svých produktech než o potřebách klienta. A přitom právě zaměření na klienta je…
Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku…
Mnoho prodejců je vykolejeno, když klient řekne, že nabídka je příliš…
Když jsme před pěti lety začínali s Koupelnami Syrový, měl jsem představu…
Prodej je do velké míry o pokládání těch správných otázek, které konverzaci…
Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v&…
Z obchodního hlediska má pro prodejce strach klienta velký význam.…
Víceméně u všech klientů hraje cena zcela zásadní roli v jejich…
Přemýšlíte, jak vylepšit vaši prodejní prezentaci? Pokoušíte se složitě…
Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout něco, čemu se říká…
Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší…
Pokládání těch správných otázek je základem efektivní interakce s…
Prodejce musí pečlivě volit každé slovo, které vypustí z úst při komunikaci…