Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Každé úspěšné obchodní jednání musí dosáhnout těchto tří cílů

Ať už se věnujete prodeji v jakémkoliv odvětví, obecné vzorce se u jednotlivých prodejních cyklů příliš neliší. V každém prodeji můžeme rozpoznat tři základní…

Článek v rámci předplatného Chcete více prodávat? Začněte během schůzek s klienty používat tyto fráze

První schůzka s klientem zpravidla rozhodne, jestli od vás zákazník váš…

Článek v rámci předplatného Získejte si ihned sympatie klienta ve čtyřech krocích

Jedna z nejstarších a nejpravdivějších pouček, která stále platí i dnes,…

Článek v rámci předplatného Když má klient výhrady k nabídce: Jak se s nimi vypořádat v pěti krocích

Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může ale…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak překonat klientovu námitku, že produkt už odebírá od jiného dodavatele

Konkurence ve všech oborech je velká. A existuje vysoká šance, že službu…

Článek v rámci předplatného Tři způsoby, jak zareagovat, když klient řekne, že nemá zájem

Kterému obchodníkovi se to nestalo? Oslovíte potenciálního klienta, ten si…

Článek v rámci předplatného 4 věci, které nikdy nesmíte klientovi říct

Vztah mezi klientem a prodejcem má svoje zákonitosti, a pokud chcete…

Článek v rámci předplatného Vyvolejte v potenciálním klientovi pocit urgence pomocí deseti chytrých otázek

Prodejce je člověk, který musí potenciálnímu zákazníkovi nabídnout řešení…

Článek v rámci předplatného Úvodních 10 vteřin jednání s klientem je klíčových. Čtyři tipy, jak je maximálně využít

Začátek jednání je často předvojem jeho průběhu a bez nadsázky se dá říci,…

Článek v rámci předplatného Chcete s klientem uzavřít obchod? Musíte mít obchodní schůzku neustále pod kontrolou

Existuje mnoho důvodů, proč byste vy coby obchodník měli mít hlavní…

Článek v rámci předplatného Jak nepůsobit jako vlezlý obchodník, ale jako profesionální konzultant, kterému mohou klienti věřit?

Mnozí klienti si prodejce podvědomě spojují s nekalými praktikami, jako je…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak potenciálnímu klientovi ukázat, že jej respektujete

Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého…

Výpis 1426 z celkem 431