Pravidlo 80/20: Jak vám může pomoci uzavírat více obchodů I zkušení prodejci někdy dělají začátečnickou chybu během obchodní schůzky s potenciálním klientem, a sice to, že pokládají nevhodné otázky nebo jich pokládají…
Jak poznáte, zda se vyplatí klientovi věnovat čas? Použijte metodu „BANT“ Jedním z hlavních úkolů prodejce během první schůzky nebo prvního…
Čtyři nejčastější chyby během obchodní schůzky, kvůli kterým obchod s klientem neuzavřete Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní…
V prodeji nejde o vás: Uzavírejte víc obchodů tím, že se zaměříte na potřeby klienta Jedním z častých neduhů prodejců napříč všemi obory je, že mluví víc o…
Jak reagovat, když chce klient ukončit schůzku s tím, že si musí nabídku promyslet Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku…
5 tipů, co dělat a říkat, když se klientovi zdá vaše nabídka příliš drahá Mnoho prodejců je vykolejeno, když klient řekne, že nabídka je příliš…
Když jsme před pěti lety začínali s Koupelnami Syrový, měl jsem představu…
B2B obchodování: Čtyři otázky, které vždy musíte položit každému klientovi Prodej je do velké míry o pokládání těch správných otázek, které konverzaci…
Prvních několik minut obchodní schůzky je klíčových. Co během nich musíte udělat? Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v&…
Skryté obavy klienta: Jak je využít při obchodní schůzce Z obchodního hlediska má pro prodejce strach klienta velký význam.…
Zajímá vaše potenciální klienty pouze cena a nedoceňují kvality vašeho produktu? Máme tři tipy, co s tím Víceméně u všech klientů hraje cena zcela zásadní roli v jejich…
Pozitivní výrazy a fráze, které vám pomohou lépe prodávat Přemýšlíte, jak vylepšit vaši prodejní prezentaci? Pokoušíte se složitě…
Kdo, co, za kolik, kdy? Čtyři otázky, které musíte mít vyjasněné, abyste mohli dát klientovi nabídku, kterou neodmítne Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout něco, čemu se říká…