První dojem je klíčový: Jak pozitivně zapůsobit na zákazníka během první minuty Dojem, který prodejce udělá na potenciálního zákazníka, hraje klíčovou roli v tom, jestli bude prodej úspěšný nebo ne. A jak všichni víme, první dojem je ten…
Skryté problémy, které musíte umět odhalit hned na začátku vyjednávání s klientem Většině obchodníků se někdy stane, že domlouvají nadějný obchod s …
Sedm frází, které vám pomohou dotáhnout obchodní schůzku ke zdárnému konci Chcete uzavírat více obchodů a dosahovat tak svých obchodních cílů?…
Naučte se vyjednávat jako profesionál pomocí těchto tipů Obchodní vyjednávání se v mnohém neliší od jakéhokoliv jiného typu…
Čtyři vlastnosti obchodní nabídky, kterou klient neodmítne I když je každá oblast podnikání unikátní a technologie i očekávání klientů…
Hraní na city jako nutnost: Emoce, které u klienta rozhodují o nákupu produktu Mnozí si myslíme, že se rozhodujeme hlavně racionálně. A to především v&…
Naučte se lépe mluvit a uzavírat tak více obchodů To, jakým způsobem mluvíte, mívá v různých životních situacích větší dopad…
„Na toto nemáme rozpočet“: Jak na tuto odpověď při B2B obchodování reagovat Světová ekonomika se neustále mění a firmy často argumentují „složitou…
Když je klient nervózní na schůzce: Co v takovém případě má prodejce dělat? Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že to je…
5 tipů, jak úspěšně vyjednávat s klienty i obchodními partnery Každá schůzka, i ta obchodní, je o vyjednávání. Každá ze stran se snaží…
Jak zvýšit svou úspěšnost v prodeji? Nedávejte klientovi na výběr z příliš mnoha možností Příliš mnoho prodejců nabízí příliš mnoho řešení. Od standardní nabídky a…
Pravidlo 80/20: Jak vám může pomoci uzavírat více obchodů I zkušení prodejci někdy dělají začátečnickou chybu během obchodní schůzky…
Jak poznáte, zda se vyplatí klientovi věnovat čas? Použijte metodu „BANT“ Jedním z hlavních úkolů prodejce během první schůzky nebo prvního…