Jak si získat důvěru klienta po telefonu

Komunikace obchodníka nebo pracovníka zákaznického servisu s klientem by se vždy měla snažit o vybudování důvěry mezi daným zákazníkem a daným zástupcem firmy. Ať už je vaším cílem prodej služeb nebo pouze uklidnění naštvaného klienta, bez získání důvěry zákazníka se vždy vašich cílů bude dosahovat mnohem složitěji. Telefonní komunikace je v tomto případě o něco zákeřnější, než jednání naživo, protože řadu neverbálních signálů, které můžete při face-to-face setkání využít, nelze u telefonního hovoru použít. Proto se nyní zaměříme právě na specifika telefonní komunikace a ukážeme si, jak můžete pomoci k vybudování důvěry klienta po telefonu.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.