Protože skončil rok 2016, není na škodu zopakovat si ty nejlepší a nejefektivnější rady týkající se telefonního prodeje, které se za uplynulý rok vyskytly.
Jak získat více klientů a zajistit, aby byli spokojení. To především…
Mnozí prodejci a operátoři call center neradi používají scénáře. Proč? Vadí…
Při každé prodejní interakci musíte rozbít všechny pochybnosti…
Jste náborovým pracovníkem nebo manažerem call centra? Pak do vašich…
Prodáváte přes telefon, ale rádi byste vylepšili svá čísla? Chcete uzavírat…
Prodej po telefonu je pro mnoho firem stále důležitou obchodní metodou, bez…
Jednu věc lze vždy říci celou řadou způsobů. Slova, která použijete nebo se…
Přemýšleli jste někdy o tom, do jaké míry pracovní prostředí ovlivňuje…
Moderní technologie dnes napomáhají tomu, aby obchod a prodej mohl probíhat…
U většiny prodejců hraje komunikace po telefonu důležitou část v procesu…
Telefonní prodej má svá specifika, daná limity vzdálené komunikace, kdy je…
Práce v call centru může být někdy zdlouhavá, psychicky náročná a…