„Warm calling“ v prodeji: Co to je a jak se to dělá?

Anglický termín „cold calling“ označuje volání víceméně naslepo, tedy volání klientům, kteří nikdy neprojevili přímý zájem o váš produkt. S vámi a vašimi produkty ještě nebyli v kontaktu, a proto váš telefonát neočekávají.

Poslední dobou se začíná prosazovat jiný, o něco efektivnější způsob telefonního kontaktu s klienty, který se označuje jako „warm calling“. V tomto článku přiblížíme, o co se jedná a jak můžete tuto techniku zakomponovat do svých prodejních aktivit.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.