Čtyři fáze vyhoření (nejen) v call centru Syndrom vyhoření se týká téměř všech profesí. Nejvíce však těch, které jsou hodně stresové. Týká se tedy samozřejmě i prodejních profesí, pracovníků v call centrech…
Jak se zdokonalit v e-mailové, telefonické i osobní komunikaci se…
4 předsevzetí pro call centra pro rok 2018 Dynamika call center se neustále mění, stejně tak očekávání klientů i…
Předvánoční období je obecně časem útlumu. Mnoho lidí nechává všechny změny…
„Pošlete mi to do e-mailu.“ Jak reagovat na tuto žádost? Mnoho úvodních kontaktů s klienty přes telefon končí žádostí ze strany…
Prodej po telefonu: Chce to klid a systém Prodej po telefonu je pro některé prodejce zdrojem nechuti a stresu. Přitom…
Čtyři kroky k úspěšnějšímu prodeji po telefonu Ať už berete telefonní prodej jako nutné zlo nebo vás naopak baví, jedná se…
Pět způsobů, jak zefektivnit prodej po telefonu Telefonní prodej téměř suverénně vede mezi nejméně oblíbenými formami…
Na co se zaměřit, aby se zákazníci vraceli Udělat ze zákazníků věrné zákazníky není jen tak. Pokud s vámi zákazník…
„Warm calling“ v prodeji: Co to je a jak se to dělá? Anglický termín cold calling označuje volání víceméně naslepo, tedy volání…
Jak se donutit telefonovat, když se vám nechce? Pro většinu obchodních odvětví platí, že bez telefonování to nejde.…
Prodej po telefonu vyžaduje sebevědomí. Jak je získat? Je to jednoduché. Čím více sebevědomí při telefonování máte, tím větší…
4 tipy, jak se nezbláznit z telefonního prodeje I přes svoji nenahraditelnost a nevyhnutelnost je telefonní prodej u řady…