Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 10 tipů pro úspěšné zavedení VoIP

Západní zákaznická střediska již nepotřebují vysvětlovat, proč zavádět technologii voice over internet protocol (VoIP). Slyšeli už vše potřebné o výhodách středisek…

Zlepšete přijímání operátorů svého zákaznického střediska

Článek v rámci předplatného Zlepšete přijímání operátorů svého zákaznického střediska

60 až 70 procent výdajů zákaznických středisek se přímo týká jejich…

Desatero řízení operátorů zákaznického střediska

Článek v rámci předplatného Desatero řízení operátorů zákaznického střediska

Všichni víme, že firmy jsou pouze tak dobré jako jejich zaměstnanci. Platí…

Call centra a optimalizace pracovních sil

Call centra a optimalizace pracovních sil

Se vrůstajícím počtem zákaznických středisek vzrůstá i potřeba toho, aby…

Čtyři kroky k prvnímu telefonátu

Článek v rámci předplatného Čtyři kroky k prvnímu telefonátu

Jednou z nejobávanějších, ale také nejefektivnějších cest k obchodním…

Zákaznický servis podle společnosti AOL

Zákaznický servis podle společnosti AOL

Call centra jsou pro dnešní společnosti zásadním marketingovým nástrojem.…

Výpis 170175 z celkem 175