Marketing - zprávy z HR

Call centrum bez stresu?

Americké firmy stále častěji zavádějí masáže, aby svým zaměstnancům pomohly od stresu. Svědčí to o rostoucím proaktivním přístupu ke zdraví a spokojenosti…

Monitorování kvality v call centru

Monitorování kvality v call centru

Monitorování kvality zákaznického střediska může přinést mnoho výhod pro…

Připravte se na cold call

Článek v rámci předplatného Připravte se na cold call

První telefonický kontakt s potenciálním zákazníkem, tzv. cold call, je…

Tři vlastnosti výkonného call centra

Tři vlastnosti výkonného call centra

Když se zeptáte zákazníků, co chtějí od telefonních kontaktů s firmami,…

Jsou vaši operátoři empatičtí?

Jsou vaši operátoři empatičtí?

Operátoři zákaznických středisek by měli mít schopnost empatie, zejména…

Principy motivace v call centru

Článek v rámci předplatného Principy motivace v call centru

Motivace není jen o tom, motivovat lidi. Jde spíše o vytváření prostředí,…

Nebojte se telefonovat

Článek v rámci předplatného Nebojte se telefonovat

Mnoha jinak zkušeným obchodníkům dělá problémy první telefonický kontakt s…

Zdraví a spokojení operátoři lépe poslouží zákazníkům

Článek v rámci předplatného Zdraví a spokojení operátoři lépe poslouží zákazníkům

I když je měření návratnosti do těchto aktivit složitější, stále více se…

Jak školit nové operátory

Článek v rámci předplatného Jak školit nové operátory

Školení nových operátorů zákaznických středisek je zásadní nejen pro…

Jak správně motivovat zaměstnance call centra

Článek v rámci předplatného Jak správně motivovat zaměstnance call centra

Operátory zákaznických středisek motivuje respekt, uznání a férové finanční…

10 tipů pro řízení nových operátorů

10 tipů pro řízení nových operátorů

Noví operátoři zákaznických středisek procházejí vstupním školením. I poté…

Call centra jsou stresující

Článek v rámci předplatného Call centra jsou stresující

Na to, abychom uznali, že práce v zákaznickém středisku je stresující,…

Konec školení operátorů, jak jsme je znali

Konec školení operátorů, jak jsme je znali

Ti, kteří se ještě domnívají, že podstata vzdělávání operátorů zákaznických…

Výpis 157169 z celkem 175