Marketing - zprávy z HR

Tři vlastnosti výkonného call centra

Když se zeptáte zákazníků, co chtějí od telefonních kontaktů s firmami, většinou odpoví, že je to spokojenost. Vedoucí zákaznických středisek však mají často jiné…

Jsou vaši operátoři empatičtí?

Jsou vaši operátoři empatičtí?

Operátoři zákaznických středisek by měli mít schopnost empatie, zejména…

Principy motivace v call centru

Článek v rámci předplatného Principy motivace v call centru

Motivace není jen o tom, motivovat lidi. Jde spíše o vytváření prostředí,…

Nebojte se telefonovat

Článek v rámci předplatného Nebojte se telefonovat

Mnoha jinak zkušeným obchodníkům dělá problémy první telefonický kontakt s…

Zdraví a spokojení operátoři lépe poslouží zákazníkům

Článek v rámci předplatného Zdraví a spokojení operátoři lépe poslouží zákazníkům

I když je měření návratnosti do těchto aktivit složitější, stále více se…

Jak školit nové operátory

Článek v rámci předplatného Jak školit nové operátory

Školení nových operátorů zákaznických středisek je zásadní nejen pro…

Jak správně motivovat zaměstnance call centra

Článek v rámci předplatného Jak správně motivovat zaměstnance call centra

Operátory zákaznických středisek motivuje respekt, uznání a férové finanční…

10 tipů pro řízení nových operátorů

10 tipů pro řízení nových operátorů

Noví operátoři zákaznických středisek procházejí vstupním školením. I poté…

Call centra jsou stresující

Článek v rámci předplatného Call centra jsou stresující

Na to, abychom uznali, že práce v zákaznickém středisku je stresující,…

Konec školení operátorů, jak jsme je znali

Konec školení operátorů, jak jsme je znali

Ti, kteří se ještě domnívají, že podstata vzdělávání operátorů zákaznických…

10 tipů pro úspěšné zavedení VoIP

Článek v rámci předplatného 10 tipů pro úspěšné zavedení VoIP

Západní zákaznická střediska již nepotřebují vysvětlovat, proč zavádět…

Zlepšete přijímání operátorů svého zákaznického střediska

Článek v rámci předplatného Zlepšete přijímání operátorů svého zákaznického střediska

60 až 70 procent výdajů zákaznických středisek se přímo týká jejich…

Desatero řízení operátorů zákaznického střediska

Článek v rámci předplatného Desatero řízení operátorů zákaznického střediska

Všichni víme, že firmy jsou pouze tak dobré jako jejich zaměstnanci. Platí…

Výpis 157169 z celkem 172