Zdraví a spokojení operátoři lépe poslouží zákazníkům

Vytisknout

I když je měření návratnosti do těchto aktivit složitější, stále více se ukazuje, že zdraví a spokojenost zaměstnanců je pro zaměstnavatele velkou výhodou. Spokojení operátoři zákaznických středisek pak například mohou lépe působit na zákazníky.Zákaznická střediska jsou pracoviště známá velkou fluktuací, častými absencemi, vyčerpáním či pracovními úrazy. Je proto na místě, aby se snažila podpořit psychické i fyzické zdraví svých zaměstnanců. Článek nabízí několik doporučení.- Fitness.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace