Marketing - zprávy z HR

10 důvodů, proč volání naslepo nemá v prodeji budoucnost

Podle portálu Business Brief už končí doba, kdy prodejci mohou telefonicky kontaktovat nové zákazníky prostřednictvím…

Má smysl nechávat vzkaz na záznamníku?

Někteří lidé si myslí, že pokud telefonujete naslepo,…

Článek v rámci předplatného Nová pravidla volání naslepo (cold calling)

Navzdory všeobecnému názoru, že volání naslepo není dobrý způsob získávání…

4 překážky cold callingu

4 překážky cold callingu

Snaha získat nové zákazníky po telefonu může b&…

Haló, tady hlasová schránka

Haló, tady hlasová schránka

Odborníci na telefonické oslovování potenci&…

Denní chleba ředitele call centra

Článek v rámci předplatného Denní chleba ředitele call centra

Co by měl každý den dělat manažer call centra, aby byl jeho t&…

4 klasické chyby cold callingu

Článek v rámci předplatného 4 klasické chyby cold callingu

První kontakt potenciálního zákazníka, tzv. cold call, není jednoduchá…

13 důvodů odchodu zaměstnanců call center

13 důvodů odchodu zaměstnanců call center

Jedním z největších problémů manažerů call center je vysoká fluktuace…

Článek v rámci předplatného Co by měl umět dobrý operátor call centra

Call centra představují klíčovou součást úspěchu firem, protože jsou ve…

Cold calling: Připravte si hroší kůži

Cold calling: Připravte si hroší kůži

Je pravděpodobné, že jednoho dne budete muset zvednout telefon a snažit se…

Call centrum bez stresu?

Call centrum bez stresu?

Americké firmy stále častěji zavádějí masáže, aby svým zaměstnancům pomohly…

Monitorování kvality v call centru

Monitorování kvality v call centru

Monitorování kvality zákaznického střediska může přinést mnoho výhod pro…

Připravte se na cold call

Článek v rámci předplatného Připravte se na cold call

První telefonický kontakt s potenciálním zákazníkem, tzv. cold call, je…

Výpis 144156 z celkem 172