Víte, jak můžete nejlépe povzbudit motivaci vašich telefonních operátorů? Udržet hladinu energie na vysoké úrovni pomohou rozmanité zkušenosti nebo nové pracovní…
Snad každý předem nesjednaný telefonát za účelem prodeje nebo navázání…
Upřímně řečeno, pozice pracovníků v kontaktním centru není záviděníhodná.…
Snad nikdo to nemá rád, obtěžuje nás to a často se s tím setkáme v ty…
Připravte si jednoduchý proces, který rutinu změní na příjemnou práci.…
Vzkaz v hlasové schránce může být právě onen první dojem, který na…
Řízení výkonnosti patří k nejpalčivějším otázkám manažerů call center.…
Prodejní telefonáty jsou pravidelnou součástí práce prodejců. Někdy se jim…
Pokud má prodejce obavy z telefonování, je za tím obvykle jeden z …
Volání naslepo představuje pro mnoho lidí úplnou noční můru. Tak začněme…
Telefonování naslepo je nedílnou součástí práce prodejce. Kromě toho však…
Účelem telefonování naslepo je zjištění, zda by firma mohla potřebovat váš…
Práce v call centru je velmi stresující. Britský časopis Call Centre Helper…