Marketing - zprávy z HR

Jak povzbudit energii telefonistů

Víte, jak můžete nejlépe povzbudit motivaci vašich telefonních operátorů? Udržet hladinu energie na vysoké úrovni pomohou rozmanité zkušenosti nebo nové pracovní…

Vytěžte maximum z "cold calls"

Snad každý předem nesjednaný telefonát za účelem prodeje nebo navázání…

Článek v rámci předplatného Jak zlepšit pracovní morálku v kontaktním centru

Upřímně řečeno, pozice pracovníků v kontaktním centru není záviděníhodná.…

Článek v rámci předplatného Pár tipů, jak uspět při prodejním telefonátu

Snad nikdo to nemá rád, obtěžuje nás to a často se s tím setkáme v ty…

Článek v rámci předplatného Volání naslepo může být zábavné

Připravte si jednoduchý proces, který rutinu změní na příjemnou práci.…

Článek v rámci předplatného Jak ztratit obchod díky vzkazu v hlasové schránce

Vzkaz v hlasové schránce může být právě onen první dojem, který na…

icon 10 kroků k lepšímu řízení výkonnosti v call centru

Řízení výkonnosti patří k nejpalčivějším otázkám manažerů call center.…

8 důvodů, proč se prodejcům nechce do telefonování

Prodejní telefonáty jsou pravidelnou součástí práce prodejců. Někdy se jim…

Jste nervózní z telefonování?

Pokud má prodejce obavy z telefonování, je za tím obvykle jeden z …

Telefonování naslepo: Jak na to?

Volání naslepo představuje pro mnoho lidí úplnou noční můru. Tak začněme…

Prodejci, nemějte strach z telefonování naslepo!

Telefonování naslepo je nedílnou součástí práce prodejce. Kromě toho však…

Článek v rámci předplatného Prodej v B2B: Jak zaujmout prvním telefonátem

Účelem telefonování naslepo je zjištění, zda by firma mohla potřebovat váš…

Článek v rámci předplatného Jak psychicky zvládnout práci v call centru

Práce v call centru je velmi stresující. Britský časopis Call Centre Helper…

Výpis 131143 z celkem 172