Jak zlepšit pracovní morálku v kontaktním centru

Vytisknout

Upřímně řečeno, pozice pracovníků v kontaktním centru není záviděníhodná. Pokud jde o telefonní operátory, pracovní tým je mnohdy různorodý, ale jen o malém počtu lidí byste řekli, že jsou v práci spokojení. Zbytek zaměstnanců zde jen přežívá a proto ani pracovní morálka není nijak závratná. Chcete-li svůj tým lépe motivovat, server Call Centre Helper vám poradí, jak na to. Pro začátek vysvětlete smysluplně svým pracovníkům jejich pracovní náplň. Zeptejte se jich, co by raději dělali pro své…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace