Ne nadarmo zůstává telefonní prodej na vrcholu prodejních technik a ne nadarmo je nutnou součástí prodejní profese. I v době e-mailu, internetu, online prodeje a…
I v době LinkedInu, e-mailů a jiných forem komunikace je telefonování stále…
Víceméně každá forma prodeje v sobě v nějaké fázi obsahuje i telefonický…
Servisní organizace neustále navrhují inovativní způsoby, jak snížit…
Podle studie NICE inContact Customer Experience (CX) Transformation…
Odborníci na prodej se na začátku své kariéry učí, že pokud chtějí vydělat…
Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…
Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…
Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…
Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…
Trend společností, které nabízí práci na dálku zaměstnancům vzrostl téměř o…
V médiích se nyní hojně diskutuje o tom, jak COVID-19 ovlivní zážitky…
Pozornost firem se stále více upíná ke skvělé zákaznické zkušenosti. Zde je…